A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
Letesztelték a Lidl 4500 forintos whiskyjét: Nem vészes, nem innám magamtól, eszembe sem jutna
Egy ismert, általában whiskyk kóstolásával foglalkozó TikTok csatorna videósai megkóstolták a Lidl 4500 forintos bourbon whiskyjét. Az ital nem aratott osztatlan sikert, az egyik kóstoló közepesen hulladéknak nevezte az italt, azt azonban elismerték, ezzel együtt, leginkább ár/érték arányban azért annyira nem rossz, „lehetne rosszabb”.
„Nem néz ki rosszul”, „fura szaga van, acetonos alkohol szaga van”, "nem rosszabb, mint egy sima Jim Beam” - ilyen és ehhez hasonló kritikákkal illette a Lidl 4500 forintos whiskyjét (Western Gold) a WhiskyHog nevű TikTok csatorna. A kóstolóknak nem igazán jött be az ital, de végül is 45%-os értékelést adta neki. Az italt legtöbbször az ismert Jim Beam márkához hasonlították, a videóban konkrétan ez is elhangzik az egyik kóstolótól: „ha inni akartok valamit, ami olcsóbb, de jobb mint egy Jim Beam, bekóláznátok a hétvégi búbánathoz, akkor válasszátok a Western Gold 3 éves változatát”.
A másik pedig arról beszél, „nem vészes, nem innám magamtól, eszembe sem jutna, véletlenül sem, semmilyen csoda folytán, de nem olyan vészes”. Azt viszont elismeri, „ha az alkohol nem lenne benne ennyire durván feltűnő, akkor nem lenne olyan rossz (…) lehetne rosszabb”. A kóstolás verdiktje azonban még így sem túl impozáns: „közepesen hulladék, ellenben legalább megéri” - mondják. Mondjuk azt is hozzáteszik, „inkább ilyet vegyetek, mint szar piákat”.
@whiskyhog ♬ Committed (Instrumental) - Daydreamer
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








