Azahriah szerint nem a siker hajszolásának, hanem a zene iránti szeretetnek és a kísérletezési vágynak kellene az alkotás fő motivációjának lennie.
Azahriah, azaz Baukó Attila, Magyarország jelenlegi legnépszerűbb zenei előadója, új korszakot nyitott a hazai zenében, és már fiatalon veteránnak számít; menedzsmentje szerint fellépési díjai jelentősek, hiszen a jegybevétel akár 75%-át is képes elérni, ami kiemelkedő a magyar zeneiparban.
Baukó Attila, ismertebb nevén Azahriah, jelenleg az egyik legnépszerűbb zenei előadó Magyarországon. Mindössze 22 évesen már több lemezzel büszkélkedhet, és úttörőnek számít a hazai zenei színtéren. Színre lépése óta számos fiatal tehetség tűnt fel, akik hasonló sikereket értek el, bár ők még messze vannak a telt házas Puskás Arénától, pláne 3-tól.
A közvélemény gyakran tesz fel kérdéseket Azahriah jövedelmével kapcsolatban. Bár az előadók pontos fellépési díjai ritkán válnak nyilvánossá, a menedzsment nyilatkozataiból következtetni lehet arra, hogy Azahriah mennyit keres egy-egy koncerttel. Egy korábban megjelent lista szerint körülbelül 6,3 millió forintot kaphat egy fellépésért, de ez az összeg az idő múlásával változhat.
Az előadó menedzsmentje szerint nem fix díjas rendszerben dolgoznak, hanem a jegybevétel egy jelentős részét - akár 75%-át is - kérik - írja a Blikk. Ez a gyakorlat kiemelkedőnek számít a magyar zeneiparban. Az azahriah népszerűségét kihasználva olyan nagyszabású eseményeken is fellépett már, mint például három egymást követő teltházas koncert a Puskás Arénában.
Fesztiválszervezők és más érintettek szerint Azahriah minden pénzt megér, hiszen fellépéseivel garantált a teltház. A helyszín méretétől függően az előadó így akár több tízmillió forintot is kereshet egyetlen koncerttel. Azaz mindenki nyer: a közönség élvezheti a zenét, a szervezők nem aggódnak a látogatószám miatt, és az Azahriah jelentős bevételre tehet szert.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








