Nemcsak a belvárosban szaladtak el az árak: a Városliget mellett is turistákra szabott összegekkel találkozni a karácsonyi vásárban.
Elszálltak a sztárok milliókat fizetnek ki a hobbijaikért: van, aki 200 ezret is elkölt a kutyájára
Az emberek rengeteget képesek áldozni a hobbijukra, azonban egyes sztárok már-már arcpirító összegeket költenek el. Bádoki Bettine például imád vásárolni, de rezzenéstelen arccal kiad 100 ezer forintot egy parfümre is. Abebe Dániel, azaz Bebe pedig a 25 éves autójára költ el óriási összegeket, illetve a kutyáira is havonta több mint 200 ezer forintot áldoz.
Az emberek szeretnek sokat áldozni a hobbijaikra, azonban most, a válság közepén érdemes háromszor is átgondolni, hogy mire, mennyit költünk. Egyesek pedig képesek akár százezreket is elkölteni a kattanásukra.
Bádoki Bettina például óriási összegeket képes elkölteni ruhákra, azon belül is a turkálók szerelmese. Ami sokkal drágább, mint azt elsőre gondolnánk, hiszen sok üzletben már olyan árak vannak, mint egy fastfashion ruhaboltban, ráadásul a drága parfümöknek is nehezen áll ellen. Akár 100 ezer forintot is képes otthagyni egy-egy üvegért. A vásárlás mániája pedig már odáig fajult, hogy vőlegényével, Zdroba Patrikkal is rendszeresen összevesznek rajta.
Mint zenész és énekes a stúdióban lévő dolgokra költök, de nekem a kocsi a mániám. Van egy 25 éves autóm, aminek az a különlegessége, hogy nem sokat gyártottak belőle a világon. Imádom ezt a kocsit, ráadásul kettő van belőle. Egyet vettem ugyanis donornak, miután már nem lehet alkatrészeket találni hozzá
– mondta Bebe az RTL Reggeliben, aki eddig ebbe az autóba 3,5 millió forintot fektetett, és 1,1 millióba került maga az autó. Az énekes viszont a kutyáira is rengeteget költ: egy céggel főzeti a kutyáinak a kajáját, így havonta körülbelül 200 ezer forintot költ a nagytestű kutyákra.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








