Alábbi összefoglalónkban összegyűjtöttük neked a 9. hét legfontosabb, legérdekesebb, na meg legolvasottabb cikkeit a Pénzcentrumról.
Nyolc évvel ezelőtt az egyik legnagyobb hazai fesztiválon debütált a Lidl Magyarország kimondottan a fesztiválokra létrehozott FesztMarket üzletével, külön az eseményekre szabott kínálatával. Az áruházlánc idén is hazánk két fontos zenei eseményén, a Campus-on és a SZIN-en várja a résztvevőket.
Idén július 19-23. között a Campus és augusztus 23-26. között a SZIN látogatóira, ahol a Lidl a megújult FesztMarket üzleteivel várja a fesztiválozókat. Helyszíntől függően a Lidl FesztMarketek 150 – 200 négyzetméteres eladóterületen kimondottan a résztvevők igényeihez alakítva közel 300 - 400 különböző terméket kínálnak. A fesztiválozók gondtalan szórakozásához egyebek mellett élelmiszerekkel, így friss zöldségekkel és gyümölcsökkel, helyben sütött pékárukkal, készételekkel, grilltermékekkel, valamint a fesztiválhoz kapcsolódó nem élelmiszerjellegű, többek között ruházati termékekkel járul hozzá a vállalat.
A fesztiválüzletek kínálatában több mint 30féle zöldséget és gyümölcsöt, a helyben sütött pékáruból is bő választékot kínál a Lidl – az elmúlt év során a legkedveltebbek közé tartozott a kakaóscsiga, a töltött fánk, vagy a fahéjas tekercs –, melyek az idei kínálatában is megtalálhatóak lesznek, sőt idén már hat sütő gondoskodik arról, hogy a fesztiválozók számára a kiváló minőségű friss pékáru egész nap elérhető legyen. A készételek közül olyan finomságokat is megtalálhatunk a polcokon, mint például a bácskai rizseshús vagy a lasagne. A grilltermékek között pedig pácolt csirke- és sertéshúsok, valamint grillkolbászok is elérhetőek lesznek. A Lidl a FesztMarketek mellett felállított aktivitási zónákban számos programmal, grillpulttal és konyhával is várja a fesztiválozókat, akik a fesztiválüzletben megvásárolt készételeket itt megmelegíthetik, vagy a mobil grillpultoknak köszönhetően meg is grillezzhetik.
Az áruházlánc Lidl Plus applikációjában elérhető kedvezményes „Partner ajánlatokkal” a felhasználók tovább csökkenthetik a fesztiválbelépők árát. Ennek köszönhetően a Campus Fesztivál heti bérletét 4.000 forinttal olcsóbban, a SZIN szerdai és csütörtöki napijegyeit pedig 2.000 forinttal kedvezőbb áron vásárolhatják meg, akik érvényesítik az applikációban elérhető kuponokat. Az áruházlánc a helyszínen további fesztiválra szabott kedvezményekre jogosító kuponokat kínál vásárlóinak, melyekkel tovább csökkenthető a bevásárlás összege.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Választási részvételre ösztönző kampányt indított az EP
- Célkeresztbe vették az amerikai hatóságok Elon Muskot
- Halállistát írt a bőnyi iskolában késelő lány – áldozatát megműtötték
- Kényszersorozás - Gyorsan rákaptak az ukrán-szlovák zöldhatárra
- Napirend előtt - Igen a zöld energiára, nem a zöld ideológiára: kiállt az akkugyárak fontossága mellett az államtitkár
- Visszatér hatszoros olimpiai bajnok kajakosnőnk