A DPD csomagküldő szolgálatnál jelentős kézbesítési problémák jelentkeztek az ünnepi időszakban Budapesten.
Itt a Lidl gyerekkonyha nagy ellenfele: újabb gigaroham indulhat csütörtöktől a diszkontokba
December 15-től élesíti legújabb játékakcióját a Lidl, ami könnyen lehet az idei év nagysikerű játékkonyha legnagyobb ellenfele. A szóban forgó termék nem más, mint a fa játékmunkapad, ami nagyon hasonlít a játékkonyhára, mind árazásában, mind felhasználási módjában. A magyar családok 25 999 forintos áron juthatnak majd hozzá a játékhoz. Ez viszont azért némiképp érdekes, mert Németországban a termék ára 55 euró volt, ami kb. 22 600 forintos árnak felel meg, igaz, ott a nagy érdeklődés miatt már nem kapható a termék.
A Lidl nagysikerű játékkonyha árusítása után, itt lehet a magyar családok új karácsonyi kedvence, a fa játékmunkapad. Akciós újságjában a diszkont ugyanis már hirdeti a 74 (!) részből álló terméket, összességében 25 999 forintos áron (4 ezer forinttal olcsóbb lesz, mint a játékkonyha). A játékhoz ráadásul elemet is adnak, amivel a készülék 4 hangeffektet is tud produkálni, úgy mint: fűrészelés, fúrás, csiszolás és kalapálás.
A munkapadnak állíthatók a lábai, rengeteg valósághű szerszám és kiegészítő jár hozzá, ajtajai, fiókjai és polcai is vannak. Összeállítva a játék magassága valamivel több mint egy méter, a hossza kb. 68, míg a mélysége kb. 42 centiméter. A diszkont pedig három év garanciát vállal rá. A játékmunkapad hirdetése pedig így néz ki:

A terméket a magyar vásárlók december 15-től, azaz ezen a héten csütörtöktől vásárolhatják meg. Érdemes persze megemlíteni, ahogy arról korábban a Pénzcentrumon beszámoltunk, alig pár hete a diszkont játékkonyháiért akkora volt a roham már az első napon, hogy a játékok gyakorlatilag sok boltból elfogytak. A német lánc akkor azt mondta, nem kell aggódniuk a vásárlók, van készlet, csak azokat ki kell pakolni a boltokba, szóval aki nem talált magának akkor, amikor vásárolt, minden bizonnyal másnap könnyebben lehetett szerencséje. Kiindulva a nagyon hasonló játékkonyhából, a játékmunkapaddal is könnyen történhetnek ilyen a csütörtöki akcióinduláskor.
Mennyibe kerülnek az ilyen játékok?
Ahogy már a játékkonyha esetében is megfigyelhető volt, a Lidl némileg olcsóbban adta a minőségi játékot, mint ahogy ezt máshol általában be lehetne szerezni. Ezért is lehet, hogy a sok kiegészítős ilyesfajta játékok ennyire népszerűek lesznek a vásárlók körében. Hasonló a helyzet most a fa játékmunkapaddal is.
A Pénzcentrum kutatásai ugyanis azt mutatják, a szóban forgó termék méretében nagyjából arányos paraméterekkel játékboltokban 50-60 ezer forint környékén mozognak alapáron. Ezek ráadásul általában 20-40 kiegészítőt tartalmaznak, míg a diszkont terméke összesen 74 részes. Játékboltokban és egyéb üzletekben nagyjából a diszkont termékének a fele méretű mását lehet alapáron 20-30 ezer forint között megvenni. A játékmunkapad tehát ebben is nagyon hasonlít a nagytestvér, játékkonyhára.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A roham pedig a játékmunkapad esetében is nagy lehet, lapunk ugyanis megtalálta a terméket a németországi Lidl oldalán is. Ott viszont a vásárlókat már a jelzés fogadja, hogy a nagy kereslet miatt a termék már elfogyott. A játék utolsó ismert ára egyébként 55 euró volt, ami a mai árfolyamon számolva 22 617 forintnak megfelelő összeg.
Ez körülbelül 3 400 forinttal olcsóbb, mint amennyiért majd itthon lesz kapható a játék.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








