A túlfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Mastercard kampánya.
Sok vásárló "ügyeskedik" a magyar boltokban: nem csak a karfiol levelét tépik le, hanem az eperbe is belekóstolnak.
Érdekes fogyasztói szokásokról ír a delmagyar.hu. A boltokban sok vevő trükközik a mérlegeléskor, letépik a karfiol levelét, leszakítják a banán csutkáját.
A Tescónál a lapnak elmondták, vásárlóik elsődlegesen a felhasználásra nem kerülő zöld részeket szokták eltávolítani a darabáras zöldségekről, gyümölcsökről. Lédig termékek esetében viszont nem tapasztalták, hogy a vevők spórolás céljából eltávolítanák ezeket a részeket.
Fodor Attila CBA kommunikációs igazgatója ugyanakkor elmondta, náluk erősödik ez a jelenség: letépi a vevő a karfiolnál tartozéknak számító húsos, szép, zöld leveleket. Hasonlóan fontos problémának tartja az áruházlánc, hogy a vásárlók fogyasztanak a termékből. Nem arról van szó, hogy egy láda eperből vagy cseresznyéből egy-egy szemet bekapnak, hanem megbontják a földieper átlátszó műanyag egységcsomagolását, kivesznek belőle és ügyesen visszapattintják. A szőlőt is egyre inkább szemezgetik a CBA üzleteiben.
Tenni sokat nem lehet ellene, a biztonsági személyzet figyelmét tudják felhívni arra, hogy diszkrétem figyelmeztessék a vásárlót, ha nem rendeltetésszerűen használja az áruházlánc zöldség- és gyümölcsosztályát. Figyelmeztető táblát is elhelyeznek ebbe a témában.

Ez most komoly, tényleg 40000 forintot ér ez az 1000 forintos bankjegy? Bárki fiókjában lapulhat egy
Ma már a modern, új pénzeknek is igen komoly gyűjtőtábora van Magyarországon.
A zárkózott kamaszok ventilációjában segíthet egy, a mentális jóllétet támogató új hazai mobilapp, a Healmindset, amelyben a felhasználók chaten, anonim módon kaphatna támogatást.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
-
A Black Friday után itt a Green Friday: mutatjuk, milyen akciók várnak
A túlfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Mastercard kampánya.
-
Új trendek a csapatépítésben, egyre messzebb utaznak a cégek
A rendezvénypiac aktuális helyzetéről Vígh-Guttmann Barbarát, az Adventor Hotel Kft. értékesítési vezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi készülődés a PENNY-vel (x)
Szívhez szóló videóval is köszönti a vásárlókat az üzletlánc
- Elektromos autós csalás miatt kellett lépnie a hatóságnak
- Fordulat a német migrációs politikában: könnyebb befogadás és gyorsabb kiutasítás
- Bejelentés: az egyik nagy könyvesboltlánc is zárva tart december 24-én
- Szijjártó Péter: az Orbán Viktorral való találkozót Petro Porosenko kezdeményezte
- Megvan az öttusaszövetség új elnöke
- Új MÁV-menetrend: hatvan éve gyorsabban lehetett Budapestről Miskolcra jutni, mint most
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


