A tavaly január és október között összesen mintegy 4,6 millió csomag tűnt el az EU repterein, ami naponta 15 ezer elveszett bőröndöt jelent. A legszerencsétlenebbül a spanyol Iberia utasai jártak a tavaly téli szezonban.
Képzeld el, hogy leszállsz a repülőről, állsz a csomagokat szállító futószalag mellett, és csak vársz és vársz, teljesen feleslegesen és elcsigázottan, a bőröndöd ugyanis valahol elkavarodott. A szerencsésebbekkel nyaralásról hazajövet történik meg mindez, a pechesebbeknek akár az egész utat beárnyékolhatja az eset.
Antonio Tajani, az EU közlekedési biztosa tegnap kommentálta Brüsszelben az EU-statisztikát: 64 csomagból egy csak jelentős késéssel találja meg gazdáját, 3000-ből egy viszont soha nem kerül elő. Minden hetedik csomag csak két napos, vagy annál is hosszabb késéssel érkezik meg.
Bár az eltűnt csomagok száma még mindig jelentősnek mondható, 2007-hez képest mégis 20 százalékkal javult a statisztika. Tajani szerint a légitársaságoknak az lenne a feladatuk, hogy tovább javítsanak a helyzeten, többek között azon is, hogy az elveszett csomagok tulajdonosainak ne kellejen könyörögni a kártérítésekért.
Ha kiváncsi vagy, milyen jogok illetnek meg légiutasként, olvasd el korábbi cikkünket: Ezzel érdemes tisztában lenni: mit tehetnek meg veled a légitársaságok
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








