Olcsóbb otthon tölteni az estéket, mint elmenni valahova vacsorázni vagy szórakozni, ha pedig már otthon marad egy pár, csak kell valami elfoglaltságot találni. Válság idején természetesen nem csak a szórakozásra fordított kiadásokon spórolnak az emberek, hanem a legtöbben gyereket sem szívesen vállalnak, amíg a sötét felhők el nem oszlanak. Utóbbi hozzáállás és a sok otthon töltött este egyenes következménye, hogy jelentősen megnőtt az óvszerek iránti kereslet Nagy-Britanniában, mely tendencia egyáltalán nem egyedülálló.
A Durex forgalma a szeptember végéig tartó 6 hónap során 10%-os növekedést mutat az előző év azonos időszakához képest, ennél azonban sokkal durvább számok is napvilágot láttak a közelmúltra vonatkozóan a szigetországban.
Akad olyan online kiskereskedő, melynek oldalán az ilyenkor megszokotthoz képest 60%-kal ugrottak meg az óvszerrendelések. A cég pénzügyi igazgatója szerint egyértelműen annak tudható be a tendencia, hogy sokat vannak otthon az emberek, a gyerekvállalást viszont most kevesen engedhetik meg maguknak.
Brit híradások szerint a szigetországban megfigyelhető fellendülés korántsem egyedülálló: Franciaországban, Oroszországban, Kelet-Európában és Kínában is igencsak megnőtt az óvszerforgalom.
A brit Asda statisztikáiból látszik, hogy a terhességi tesztek iránt is megnőtt a kereslet, ezek forgalma 20%-os emelkedést mutat az ilyenkor megszokotthoz képest. Az Asda szóvivője szinte "megdönthetetlen" bizonyításba kezdett, mivel is üthetik el az emberek a válság idején estéiket: a teamécsesek forgalma 50%-kal emelkedett, pezsgőből 20%-kal adnak el többet, a papucsok és fürdőköntösök 22%-os forgalomnövekedést produkáltak... Úgy tűnik van azért üzlet, melynek nagyon nem jön rosszul a válság.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








