A befektetési, a betéti és a hiteltermékek pontosabb összehasonlíthatóságát és a fogyasztók döntéseinek nagyobb megalapozottságát szolgálja a kormány által szerdán elfogadott rendelet, amely egyebek között új, egységes számítást írt elő a teljes hiteldíjmutatóra (thm) és a hozamokra - ismertette Schiffer Péter, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének főigazgató-helyettese a kormányülést követő tájékoztatón.
A jövő februártól hatályos rendelet értelmében a thm számításakor minden olyan költséget figyelembe kell venni, amelyet az ügyfélnek meg kell fizetnie a futamidő alatt. A thm nem vonatkozhat csak a rövid akciós időtartamra. A rendelet megszünteti annak a lehetőségét is, hogy a bankok lényeges információkat a reklámokban csak az apró betűs részben ismertessenek. - írja a Népszabadság.
A főigazgató-helyettes a jelentősebb módosítások között említette, hogy a thm közlésekor a jövőben nem lehet sávos mértéket megadni, konkrét időszakra vonatkozó konkrét százalékot kell közölniük a pénzintézeteknek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








