Baj van a pénztáraknál: a hazai üzletek zöme benne van...

Pénzcentrum
2007. július 4. 09:30

Az International Service Check nemzetközi minőség és szolgáltatás-ellenőrző vállalat hét közép-európai országra és Oroszországra kiterjedő új vizsgálata rávilágít, hogy hazánkban az élelmiszereket is árusító üzletláncokban a vásárlók az elvárhatónál alacsonyabb színvonalú szolgáltatást kapnak - írja a Magyar Nemzet.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A kutatás Magyarországon 3 diszkont (Lidl, Penny, Plus) és 6 szupermarketlánc (Auchan, CBC, Coop, Match, Spar, Tesco) üzleteit vizsgálta a küllem, az áruk bemutatása, a kiszolgálás, a pénztárnál tapasztalható szolgáltatás és a vevőkapcsolat szempontjából.

A megállapítások közül elsősorban a kasszára vonatkozó észrevételek a figyelemre méltóak, itt ugyanis kiemelésre került, hogy egyik üzlettípusban sem nyitottak új kasszát akkor sem, ha a vásárlónak öt percnél többet kell várakoznia a sorban.

Kiforgásként említhető még, hogy az alkalmazottak többsége nem viselt névtáblát. A pénztárnál végzett szolgáltatás kategóriájában a legjobb eredményt a magyar üzletlánc, a CBA érte el.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. október 27. szerda
Szabina
43. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. október 26. 17:09