Az elmúlt 15 év legeredményesebbje lehet az idei az ING Biztosító Rt.-nél - erről Bordás György beszélt a társaság mai tájékoztatóján. A ING Biztosító stabilan őrzi piacvezető pozícióját az életbiztosítások terén, új termékei jelentős sikert értek el a piacon. 2005 első felében a társaság 39.18 mrd Ft díjbevételt ér el az életbiztosításoknál, a nyári hónapok igen forróra sikerültek, ekkor a
növekedés tovább folytatódott. Az év végére a társaság 5.4 mrd Ft profitot szerepeltet terveiben, ugyanakkor a tényadatok ezt minden bizonnyal meghaladják. Az első félévben a profit 3.4 mrd Ft-ot tett ki.
Az ING Biztosító az idei év eddigi hónapjaiban is megőrizte vezető helyét az életbiztosítási piacon. Az első félévben a teljes életbiztosítási díjbevétel 39.18 mrd Ft volt, melyből az életbiztosítás díjbevételei 32 mrd Ft-ot tettek ki. A bevételekből az egyszeri rész 7.15 mrd Ft volt. Az életbiztosítási piacon az ING részesedése 28%, a második helyen szereplő OTP Garancia ennek kb. felét, 14.41%-ot érte el.
Az első hat hónapban az ING Biztosító 19 ezer db új rendszeres díjfizetésű egyéni életbiztosítási szerződést értékesített, ezzel szerződéseinek száma meghaladta a 404 ezer db-ot. A befektetéshez kötött biztosítással rendlekező ügyfelek egyszeri és eseti díjként 7.1 mrd Ft-ot helyeztek el az ING Biztosító unit-linked eszközalapjaiban. Ebből közel 5.9 mrd Ft az új euró-alapú termékhez kapcsolódott.
A biztosító egy éve értékesíti az Élet Plusz biztosítását, ahol az ügyfél változó élethelyzetei és igényei szerint alakíthatja át biztosítása struktúráját. Ma vezették be a garantált kibocsátású életbiztosítási csomagokat, melyek estében sem orvosi vizsgálatra, sem egészségi nyilatkozat kitöltésére nincs szükség. Ez meggyorsítja a szerződéskötést és a biztosítási szolgáltatás kifizetését. Ebbe a termékcsoportba a Naplemente és a Naplemente Plusz tartoznak.
Az ING Csoport Magyarországon összesen kb. 600 mrd Ft-ot kezel. A kezelt vagyon az elmúlt hat hónapban kb. 100 mrd Ft-tal nőtt. A növekedés legnagyobb része a biztosítási termékekhez kapcsolódott. A társaság vezetői a növekedés egyik legfontosabb okaként és a társaság erősségeként a jó termékeket és a képzett értékesítési munkatársakat, hálózatot nevezték meg.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
A Pictorial Collective-vel karöltve készítette el az elmúlt egy év leforgása alatt a Petőfi utcák népe című fotósorozatot, aminek kapcsán Stiller Ákossal beszélgettünk
-
Egyre többen keresik a Dunához közeli lakásokat
Elindult az értékesítés a Waterside Residence-nél: a nagyobb alapterület a népszerűbb.
-
Alacsonyabb árak jönnek a nyugdíjasoknak több Lidl-terméknél is
A vevőknek igazolniuk kell az életkorukat is: mutatjuk a részleteket.
-
Töretlen az érdeklődés a babaváró hitel iránt az MBH Banknál (x)
Az idei évben még a megszokott feltételekkel igényelhetik a családalapító házaspárok a kamattámogatott hitelt, jövő évtől azonban változnak a feltételek.
-
Cloud Computing Gyorstalpaló – Bevezetés a SaaS, PaaS és IaaS világába (x)
A technológiai fejlődés révén a felhő mára szinte mindenütt jelen van – még ha nem is vesszük észre.
- Olaf Scholz igazságbeszéde a Bundestagban: nehéz idők jönnek
- A változások a helyi lakosok érdekeit szolgálják – Balogh Samu az új, fizetős budapesti parkolási zónákról
- Életben lévő magyar túszról érkezett információ az izraeli hatóságoktól – videó
- Durva bánásmódra panaszkodnak az izraeli fogságból szabaduló palesztin foglyok
- Vlagyimir Putyin éles hangú üzenetet küldött a világnak
- Olimpiai bajnok jobbátlövő érkezik a Debrecenhez
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


