Több mint három évtizede teljesíti űrbéli szolgálatát a Hubble Űrteleszkóp. A legendás távcsövet 1990. április 24-én indították útjára.
A Bang & Olufsen a mai napon új kollekciót mutat be a Ferrarival.
Kiegyensúlyozottság. Erő. Precizitás.
A Bang & Olufsen a mai napon új kollekciót mutat be a motorsport úttörőjével, a Ferrarival közösen. A kollekció a Bang & Olufsen alumínium terén elért kiválóságát képviseli, és a két márka közös szenvedélyét ünnepli a kiegyensúlyozottság, az erő és a precizitás iránt egy fejhallgató- és hangszórósorozat újragondolásával, melynek tagjai a Beosound 2 otthoni hangszóró, a Beoplay H95 fejhallgató, a Beoplay EX fülhallgató és a Beosound Explore hordozható hangszóró. Mindezeket egy markáns vörös színárnyalat köti egybe, összetéveszthetetlen kapcsolatot teremtve a Ferrari márkajegyével.
“Nagy izgalommal tölt el minket ez az együttműködés. Amikor a projekt érdekében összeálltunk, éreztük, hogy történelmet írunk” - nyilatkozta Kristian Teär, a Bang & Olufsen vezérigazgatója. "Mindez a B&O és a Ferrari kezdeteire nyúlik vissza. Az alapítók, Enzo Ferrari, Peter Bang és Svend Olufsen látnokok voltak, akik a fennálló keretek megkérdőjelezésével újradefiniálták saját iparágaikat. Örökségük az évtizedeken át visszhangozva a mai napig új magasságokba repíti mindkét márkát."
"A kategóriában legjobb teljesítmény, a stílusos esztétika és az aprólékos kézműves munka kombinációja hozta össze a B&O-t és a Ferrarit a kollekció megalkotásában. Mindezt a két márka páratlan hagyományai emelik, igazán emlékezetessé téve ezt az együttműködést" – folytatta Teär.
Mindkét gyártó több mint fél évszázada az innováció élvonalába tartozik. A Bang & Olufsen 1925 óta formálja a hang- és képalkotás nemzetközi színterét a dániai Struerből, a Ferrari pedig 1947 óta forradalmasítja az autóipart az olaszországi Maranellóból. A két vállalat együtt több mint 150 évnyi innovációja öltött testet ebben az együttműködésben.
A szuperautó ihlette hang, amit látni kell
A kollekció eltér a Bang & Olufsen hagyományos megközelítésétől, magyarázza Christoffer Poulsen, a Bang & Olufsen üzletfejlesztési és stratégiai partnerségekért felelős alelnöke: "Klasszikus hangszóróinkat arra terveztük, hogy természetes módon illeszkedjenek az emberek otthonába, ugyanakkor gyönyörű dizájnjukkal is kiemelkedjenek. Ez a kollekció más. Ezek ugyanis állásfoglalásnak minősülő darabok. Akárcsak a szuperautók, mindenhol láttatják és hallatják magukat, ahol csak megjelennek".
A Beosound 2 olyan 360 fokos otthoni hangélményt nyújt, amely a szoba egész terét betölti, bárhová is helyezik. Kialakítása rugalmas, így padlóra, asztalra vagy polcra is felállítható, és könnyen mozgatható egyik helyiségből a másikba. Az aktív RoomSense és a beépített közelségérzékelők a Beosound 2 szépségét intelligens technológiával párosítják, míg a hangszórót magába foglaló kiváló minőségű alumíniumkúp biztosítja a hibátlan megjelenést és a szuper hangzást nyújtó akusztikát.
A Ferrari kollekcióba tartozó Beosound 2-t a Bang & Olufsen 5. számú gyárában, Struerben eloxálják, míg a dizájnt a Ferrari jellegzetes vörös színében gondolták újra. A polírozott alumíniumtest magasfényű felületet biztosítva emeli ki a vörös árnyalat gazdagságát. Az ikonikus Ferrari embléma a hangszórórács alatt elhelyezkedve teszi teljessé a modellt.
A Beoplay H95 a Bang & Olufsen fejhallgatóinak csúcsmodellje, amely a kategóriájának legjobb hangzását és innovatív megoldásait kínálja. Az egyedi titánium meghajtók minden eddiginél erőteljesebb hangzást biztosítanak, az adaptív aktív zajszűrés pedig lehetővé teszi, hogy a viselője egyszerűen a fülhallgató alumíniumtárcsájának elforgatásával állítsa be. A puha báránybőr borítású, 38 órányi megállás nélküli zenehallgatást biztosító Beoplay H95 tartós használatra lett kifejlesztve.
A fejhallgató a Ferrari időtlen klasszikusnak számító koromfekete árnyalatát viseli, a Bang & Olufsen és a Ferrari ágaskodó lovának lézergravírozott logóival. A fülkagylópárnák alatt a titánium hangszórórácsokat kifejezetten ehhez az együttműködéshez kiválasztott, gazdag vörös színárnyalatban eloxálták.
A Beosound Explore egy hordozható hangszóró, amely tökéletes kültéri használatra. A teljes por- és vízállóságot garantáló IP67-es minősítéssel a Beosound Explore arra készült, hogy tulajdonosa bárhová és bárhová magával vihesse. A Bluetooth-nak és a gyors párosításnak köszönhetően a zene mindig egy kattintással elérhető, és akár 27 órás játékidővel egész nap tart.
Mostantól a Beosound Explore a Ferrari lézergravírozott ágaskodó lovával és egy markáns fekete karabinerrel kerül forgalomba, készen bármilyen kalandra. A hangszóró kétrétegű teste piros és fekete színben eloxált, így a hangszórórács azonnal feltűnik a sötét belső felület háttere előtt.
A Beoplay EX, a Bang & Olufsen legerőteljesebb valódi vezeték nélküli fülhallgatója aktív zajszűréssel és páratlan hangzással rendelkezik, és egy vezeték nélküli töltőtokot is tartalmaz, amely akár 20 órányi útközbeni használatot tesz lehetővé. A hat mikrofon és az intelligens sugárformáló technológia révén a Beoplay EX egyaránt alkalmas üzleti telefonhívások lebonyolítására és zenehallgatásra. A Ferrari kollekcióban a jobb fülhallgatón a Ferrari fekete fényezett emblémája található, ikonikus vörös színben öntött, tükörsimára polírozott üveg alatt.
A Bang & Olufsen egy luxus hangtechnikai márka, amelyet a dániai Struerben, 1925-ben alapított Peter Bang és Svend Olufsen, azzal az elhivatottsággal és vízióval, amely ma is a vállalat alapját képezi. A Bang & Olufsen közel egy évszázada feszegeti az audio technológia határait, és továbbra is az akusztikai innováció élvonalába tartozik. Ma is minden Bang & Olufsen terméket a gyönyörű hangzás, az időtlen design és a páratlan kézműves kivitelezés egyedülálló kombinációja jellemez. A vállalat innovatív és progresszív termékei világszerte a Bang & Olufsen üzletekben találhatók meg. A Ferrari kollekció már kapható a Bang & Olufsen budapesti üzletében: Bang & Olufsen Budapest, 1124 Budapest, Alkotás u. 55.
(x)
Komolyan ez a legnépszerűbb emoji Magyarországon? Sokan nem is tudják, mit jelent valójában ez a jel
A mosolygó fej vajon kedves vagy negatív jelző? Mit jelenthet a vörös zászló, a bohóc vagy a barack?
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- A pénzügyminiszter szerint a nyugdíjasok továbbra is számíthatnak a kormányra - a nap hírei
- Súlyos börtönt kapnak a homoszexuálisok Irakban
- Újabb települést vettek be az oroszok
- Erősen menekül a Kisvárda
- Megvan, hogy ki gyilkolhatott Szentesen, itt a fotója
- Lángtenger, miután lecsaptak az orosz drónok