Moszkva jelezte, hogy nyitott az ukrajnai konfliktus rendezéséről szóló párbeszédre Emmanuel Macron francia államfővel.
Az Egyesült Államok után az EU is eljárást indít a hipernépszerű videós alkalmazás ellen.
Nem hozott kockázatcsökkentő intézkedéseket a TikTok mögött álló cég, a Bytedance a gyerekek védelmében, ezért az Európai Bizottság úgy döntött, hogy eljárást indít a közösségi alkalmazás ellen - erről ír a Telex. Mint megjegyzik, a kifogások között az szerepel, hogy a videók megtekintéséért vagy lájkokért pontokat szerezhetnek a felhasználók, ami elősegíti a függőséget és anyagilag is veszélyes.
A TikToknak most április 23-ig, vagyis holnapig be kell adnia egy kockázatcsökkentési jelentést, amelyben pontról pontra levezetik, hogyan oldják fel a kifogálsolt partnerprogramot. Ha ezt nem teszik meg, akkor az Európai Bizottság a szolgáltató teljes éves jövedelmének, illetve világméretű forgalmának 1 százalékáig terjedő pénzbírságot is kiszabhat. A TikTok méreteiből következtethetünk arra, hogy ez is súlyos eurómilliárdokat tenne ki.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








