A Magyar Nemzeti Bank 540 millió forint bírságot szabott ki a TheGroup One Zrt.-re.
Hiába változtak kedvezőtlenül a cafeteria szabályai, az önkéntes nyugdíjpénztárak első negyedéve nem sikerült rosszul: a taglétszám a több mint 11 ezer új belépőnek köszönhetően enyhén nőtt, és ismét 1,14 millió fölé került - írja a Világgazdaság.
A Magyar Nemzeti Bank adatai alapján a tagdíjbefizetések 16,4 százalékkal nőttek az első három hónapban a tavaly első negyedévihez képest, és rekordösszeg, 23,8 milliárd forint folyt be az egyéni számlákra.
A munkáltatói befizetések ugyanakkor csaknem 8 százalékkal 7,7 milliárd forintra csökkentek, minden bizonnyal annak hatására, hogy januártól a korábbi 34,51 százalékról 43,66 százalékra nőtt a nyugdíjpénztári befizetések munkáltatói terhe, miközben megjelent egy új cafeteria-elem, a készpénzjuttatás, amelynek terhe ennél alacsonyabb.
A kasszák vagyona a cikk szerint március végére 1285,4 milliárd forintra hízott, és az első negyedévben a befektetéseken 19,6 milliárd forint nyereség keletkezett.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








