Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Magyar fiatalok tömegei tárolják és költik így a pénzüket a nyáron: mégis, mit tudhatnak?
A nyári hónapokban számottevően nő az ifjúsági számlákhoz kapcsolódó bankkártyák forgalma - közölte a K&H saját adatai alapján csütörtökön. Az adatok szerint 2019 augusztus végén több mint 33 ezer kártya volt a fiataloknál, három évvel később majdnem 55 ezer, ami 64 százalékos bővülés.
A fiatalok 2019 nyári hónapjaiban 833 ezerszer fizettek a kártyájukkal, egy évvel később már 1 milliónál többször használták, a múlt évi vakáció alatt pedig megközelítették a 2,9 millió kártyás tranzakciót. Hároméves távlatban tehát a tranzakciók száma több mint háromszorosára nőtt.
Még erőteljesebben emelkedett a kártyás forgalom, ami 2019 nyarán 2,8 milliárd, 2020-ban 4,2 milliárd, 2022 nyári hónapjaiban pedig már 12 milliárd felett volt. Így több mint négyszeresére nőtt az ifjúsági kártyás forgalom a vakációs hónapokban három év alatt. Az egy tranzakcióra jutó költés ez idő alatt 25 százalékkal, 4200 forint fölé emelkedett.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








