Megdöbbentő, de az Egyesült Államokban legalább annyian próbálnak meg blogírásból megélni, mint ahány ügyvéd van az országban. Ma már több a főállású blogger, mint programozó, vagy tűzoltó.
A legújabb trend nem a masszív, mindent elsöprő véleményformálókról szól, hanem a sok egyéni hang erejéről. Legyen szó zenéről, számítógépekről, divatról vagy épp a fogszabályzókról, sok ezer hang hallatja egyszerre magát, kialakítva egy sokoldalú véleményt egy-egy adott témában.
A megélhetési bloggerek tökéletes példái annak, hogy lesz egy mikrotrend végül külön ágazat a gazdaságon belül. A jó blogok véleményformálóvá alakultak, egyre többen olvassák őket, így fontos szociális és kulturális értékközvetítővé váltak. A felmérések szerint az Egyesült Államokban a lakosság egy százaléka, vagyis hárommillió ember keres több-kevesebb pénzt azzal, hogy blogot ír.
Az országban egyébként 20 millióan írnak blogot, 1,7 millióan számottevően keresnek is vele, s 452 ezren vallják, hogy elsődleges jövedelmi forrásuk a blogírás. A felmérés szerint a bloggerek háromnegyede egyetemi végzettségű, a többség jól szituált, fehér férfi. Havi százezer egyedi látogató mellett éves szinten 75 ezer dollár bevételt hozhat az írójának a hirdetéseken keresztül. Ez közel a duplája a 40 ezer dollár körüli amerikai átlagkeresetnek. A profi blogolás másik formája a "spokesblogging", amikor a bloggert a hirdető cég fizeti meg azért, hogy a termékeiről írjon. Egy-egy ilyen blogbejegyzésért 75-200 dollár közötti összeget lehet kasszírozni.
Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom