A legközelebbi bejelentett szolgáltatáskiesés április 21-én lesz, de lesznek további érintett időszakok áprilisban és májusban is.
Így cselezik ki a bankok a gyanútlan magyar ügyfeleket: a lényeg tényleg az apróbetűk között van
A bankok különböző akcióikkal elandalíthatják az ügyfeleket, akik így gyakorta sokszor nem is tudják, valójában miért, mennyit fizetnek. Sőt, a sok akció miatt nehéz a banki ajánlatokat is összemérni – írja Az én pénzem.
Az árak száguldásának mellékhatásaként a bankok is serényen emelik díjaikat – írják. Emlékeztetnek, van ahol a díjak emelése a tavalyi 14,5 százalékos infláció mértékét is meghaladhatják. A cikk továbbá rávilágít arra, nehéz helyzetben vannak az ügyfelek, ha bankot váltanának, ugyanis egy ma még kedvezőnek ható ajánlat, később súlyos dráguláson mehet át, ha lejár az akciós időszaka. Így megeshet például az, hogy egy bank, amelyik részben vagy egészben nem módosítja az inflációnak megfelelően díjait, a következő évben már az előző két év inflációjának megfelelő mértékkel emel.
Ezzel pedig nehéz előre kalkulálni. Ahogy azzal is, hogy lehetnek olyan hitelintézeti döntések is, mint például hogy a bank nem az éves fogyasztóiár-indexek, hanem a korábbi emelés óta eltelt havi inflációk alapján emel, így másfél évnyi pénzromlás hatását egyben érvényesíti. A bankok másik gyakori csalija a csúsztatott drágítás mellett az időleges kedvezmények, amiknek az adott időszak utáni meghosszabbításáról üzleti döntést hoz a bank, szóval hosszú távra nem garancia egy kedvezményes számlacsomag.
Ha nem tudsz dönteni, melyik számlacsomag a legjobb választás, akkor használd a Pénzcentrum Kalkulátorát, ahol az összes hazai bank ajánlatait összehasonlíthatod, hogy megtaláld számodra a legjobbat!
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani