A felelőtlenül elkövetett bankkártyás műveletek országhatárokon belül is kellemetlenül nagy összegekbe kerülhetnek, az értelmetlen veszteség pedig több ezer forintra nőhet, amint átlépjük a magyar határokat.
A bankkártyás díjak azonban nem csak hazánkban, hanem Európa-szerte problémát jelentenek a banki ügyfeleknek, akik sok esetben szélmalomharcot folytatnak a bújtatott költségekkel szemben.
A legfrissebb hírek szerint azonban az egyik brit kártyakibocsátó feloldotta a kellemetlen helyzetet, és egy olyan innovatív bankkártyával lépett piacra, amely lehetővé teszi, hogy külföldön is a belföldihez hasonló feltételek mellett használhassák az ügyfelek bankkártyájukat.
Az EURO Card keretében ajánlott konstrukció lényege, hogy a bankkártya-tulajdonosok a kártyára előre feltöltött összeg felett rendelkezhetnek külföldön, a kártyatársaság pedig a 2 eurós készpénzfelvételi díjon felül sem konverziós, sem tranzakciós díjat nem számol fel.
Az ügyfelek a számukra leginkább kedvező árfolyam mellett válthatják euróra a fontot, amelyet a MasterCard kártya segítségével szinte bárhol a világon elkölthetnek. A fokozott biztonság érdekében pedig a nálunk oly megszokott, de a szigetországban sokáig mellőzött PIN-kód is alkalmazásra kerül.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A kártyakibocsátó szerint a megtakarítás egy négy fős család esetében, mely körülbelül 1600 fontot vagyis 600 ezer forintot költ egy egyhetes nyaralás alatt, elérheti a 110 fontot, tehát 41 ezer forintot.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








