A Citibank Online ügyfelek most nagyobb biztonsággal intézhetik online banki pénzügyeiket egy új átutalás ellenőrző folyamat bevezetésével, mely az év elején elindított virtuális billentyűzeten alapuló belépési rendszerrel együtt egyedülálló biztonságot nyújt. Az új biztonsági fejlesztés eredményeként az ügyfelek kizárólag a Citibank Online rendszeren belüli "Kedvezményezettek Listájában" rögzített felek számára kezdeményezhetnek átutalást, s ezáltal elkerülhetők a jogosulatlan átutalási megbízások. Új kedvezményezett felvétele a listába és annak aktiválása egyszerű és gyors folyamat, melynek során az ügyfélnek azt az Online Aktiválási Kódot kell használnia, amelyet a banknál regisztrált mobiltelefonszámára sms-ben megküld számára a bank.
Batara Sianturi úr, a Citibank Zrt. lakossági üzletágának vezetője elmondta: "A Citibank internetes banki megoldása egyedülálló, hiszen tudatosan egy olyan innovatív megoldáson dolgoztunk, mely Citibank Online ügyfeleinket a legnagyobb mértékben megvédi a csalások lehetőségétől. Azzal a céllal, hogy ügyfeleinknek a legjobb szolgáltatást nyújtsuk, globális tapasztalatainkra építve fejlesztettük ki ezt a megoldást, mely a kiemelkedő biztonság mellett felhasználóbarát, kényelmes, és illik ügyfeleink életstílusához."
"Örülünk, hogy innovációs törekvéseinket mind az ügyfeleink, mind a szakmédia nagyra értékelték, és ebben az évben a Citibank elnyerte a Global Finance Magazin "Legjobban integrált internetes oldal" és "Legjobb információbiztonsági kezdeményezések" díjait a Közép-Kelet-Európa régióban." - tette hozzá Sianturi úr.
A CitiBusiness üzletágban kiszolgált számlavezető kis- és középvállalkozások online banki ügyintézésének biztonsága is megnőtt, hiszen ez az ügyfélkör mostantól egy Online Tranzakciós Kód birtokában indíthat tömeges átutalásokat, mely kódot sms-üzenetben kap meg az ügyfél a banknál regisztrált mobiltelefonszámra. A kedvezményezettek aktiválása mind a lakossági, mind a kkv ügyfélkör számára a CitiPhone Banking telefonos ügyfélszolgálaton is lehetséges.
A Citibank Zrt. folyószámlát vezető lakossági ügyfelei, illetve a CitiBusiness üzletágban kiszolgált számlavezető kis- és középvállalkozások, továbbá lakossági fő- és társhitelkártya-birtokos, valamint Diners Club Kártya-birtokos ügyfelei számára kínálja a Citibank Online internet banki szolgáltatást, mely az online banki szolgáltatások széles funkcióját teszi lehetővé.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








