11 °C Budapest
Cheerful parents with small children preparing food at home together. family breakfast kids

Súlyos: az 1-3 éves gyerekek negyedének vannak félelmei különböző ételektől

2023. május 26. 21:01

Egyedi tervezésű pólóival minden eddiginél újszerűbb megközelítésű kampánnyal népszerűsítené a hazai zöldségfogyasztást a MyFarm kosárközösség-hálózatának alapítványa. A Brancs közösségi piacterén indított kampányuk során bárki a MyFarm nagykövetévé válhat, hiszen a pólók viselésével minden támogató maga is reklámtáblává válik egy-egy zöldség vagy gyümölcs számára.

A MyFarm Gazda Alapítvány 2020 óta folyamatosan igyekszik tenni azért, hogy a termelők, a fogyasztók és a társadalom edukációjával együtt mozdíthassa elő a hazai zöldségfogyasztás növekedését, a szezonális étkezés térnyerését és azt, hogy minél több család számára váljanak elérhetővé a jó minőségű magyar termények. Tevékenységük keretében iskolás csoportokat fogadnak nyitott kert programokon, hogy a diákok megismerkedhessenek a vegyszermentes gazdálkodással és a hazai termények semmihez nem hasonlítható ízével. Jótékonysági főzéseket szerveznek karitatív szervezeteknél, valamint előadásokon keresztül népszerűsítik a közösségi mezőgazdálkodást és az agrár életpályát.

Az alapítványnál most gondoltak egy nagyot és a Brancson megjelent új kampány keretében ezúttal kivételes módon állítják reflektorfénybe a hazai zöldségeket június 22-ig: az egyedi tervezésű, letisztult design-nal rendelkező limitált biopamut pólók mindegyike egy-egy frappáns felirattal hoz közel szívünkhöz egy-egy magyar zöldségfajtát.  A trendi, minden szettbe beépíthető darabok megvásárlásával ugyanakkor most nem kizárólag a divatnak hódolhatunk: vásárlásunkkal egyúttal egy jó ügyet is szolgálhatunk, ugyanis a befolyt összegből olyan kertbejárással és közös főzéssel tűzdelt élményprogramokat valósítanak majd meg, amelyek az iskolás korú gyermekeket kívánják közelebb hozni a zöldségekben gazdag, változatos táplálkozáshoz.

A tapasztalatok szerint a felfedezés és megélés öröme számos gyermeknél oldja az új élelmiszerekkel, zöldségekkel kapcsolatos félelmeket - a kampány keretében pedig egy-egy csomag megváltásával e célt is támogathatjuk, miközben akár egyedi zöldségespóló, zöldségkosár vagy éppen olyan celebek dedikált szakácskönyve is ütheti a markunkat, mint Okos Timi, Mautner Zsófi, Szatmári Feri vagy Szabó Adrienn klinikai dietetikus kiadványa.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. április 20. vasárnap
Tivadar
16. hét
Április 20.
Húsvétvasárnap
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. április 19. 19:21
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33