Tavasszal megsokszorozódik a közutakon a traktorok száma, hiszen a vetési munkálatok még tartanak.
A 2011-es kgfb-piac közel 80%-át a K&H, az Allianz, az Astra és a KÖBE biztosítók viszik - áll a pba.hu online alkuszcég közleményében. A szerződők egyre inkább figyelnek a casco ajánlatokra, melyet minden tizedik kötelező mellé meg is kötnek. A tarifálások azonban megtévesztőek lehetnek, ha nem mindenre kiterjedően válaszolják meg az ügyfelek a feltett kérdéseket.
A kampány eddigi tapasztalatai alapján az átlagdíj a tavalyi 24 ezer forinthoz képest 30%-kal, 17 ezer forintra csökkent, amely a biztosítónkénti kedvezményeknek - visszatérő ügyfél, együttkötés, gyermekkedvezmény, egyösszegű éves díjfizetés és bónus-malus fokozat, stb. - köszönhető. Ez utóbbinál Bancsó Tamás, az alkuszcég vezető szakértője felhívja a figyelmet, hogy az elmúlt 2-3 évben okozott káresemények, balesetek igen komoly súllyal esnek a latba a biztosítási díj számításánál, azaz ha a tarifáló program csak bónus-malus besorolásra figyel az ügyfél, és nem veszi figyelembe az elmúlt évek káreseményeire vonatkozó kérdéseket, akkor elképzelhető, hogy a tényleges szerződéskötéskor a választott biztosító akár többszörösére is emelheti az ügyfél által megadott alapján kiszámított éves biztosítási díjat.
Fontos, hogy az online kgfb kötéskor vigyázzunk az apró betűs részekkel, mert a kedvező díj felett érzett korai örömöt, megkeseríthet egy esteleges későbbi korrekció. Fontos, hogy a kgfb szerződés megkötésekor az oldalon feltett minden kérdésre pontosan válaszoljanak az ügyfelek, még ha ez 1-2 perccel meg is hosszabbítja a szerződéskötés idejét, de ezzel elérik azt, hogy a szerződés kötvényesítésekor az általuk kalkulált díj jelenik meg a biztosító rendszereiben is.
Növekszik a casco biztosítást kötő ügyfelek száma is, amiből azt a következtetést lehet levonni, hogy egyre inkább a "gépjárműbiztosítás" - kgfb és casco szerződés együttes kötése - fontossága is előtérbe kerül a szerződést kötők között.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján
- Jelentős akadályt gördített el a Siemens a hatékony e-kamionok elől
- ÉKM: felfüggesztik a kamionstopot a május elseje előtti éjszakára
- Egyre több halálos áldozatot szed a hőstressz
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó