Még néhány nap maradt a spórolásra, hiszen a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) idei kampánya november végéig tart.
A 2011-es kgfb-piac közel 80%-át a K&H, az Allianz, az Astra és a KÖBE biztosítók viszik - áll a pba.hu online alkuszcég közleményében. A szerződők egyre inkább figyelnek a casco ajánlatokra, melyet minden tizedik kötelező mellé meg is kötnek. A tarifálások azonban megtévesztőek lehetnek, ha nem mindenre kiterjedően válaszolják meg az ügyfelek a feltett kérdéseket.
A kampány eddigi tapasztalatai alapján az átlagdíj a tavalyi 24 ezer forinthoz képest 30%-kal, 17 ezer forintra csökkent, amely a biztosítónkénti kedvezményeknek - visszatérő ügyfél, együttkötés, gyermekkedvezmény, egyösszegű éves díjfizetés és bónus-malus fokozat, stb. - köszönhető. Ez utóbbinál Bancsó Tamás, az alkuszcég vezető szakértője felhívja a figyelmet, hogy az elmúlt 2-3 évben okozott káresemények, balesetek igen komoly súllyal esnek a latba a biztosítási díj számításánál, azaz ha a tarifáló program csak bónus-malus besorolásra figyel az ügyfél, és nem veszi figyelembe az elmúlt évek káreseményeire vonatkozó kérdéseket, akkor elképzelhető, hogy a tényleges szerződéskötéskor a választott biztosító akár többszörösére is emelheti az ügyfél által megadott alapján kiszámított éves biztosítási díjat.
Fontos, hogy az online kgfb kötéskor vigyázzunk az apró betűs részekkel, mert a kedvező díj felett érzett korai örömöt, megkeseríthet egy esteleges későbbi korrekció. Fontos, hogy a kgfb szerződés megkötésekor az oldalon feltett minden kérdésre pontosan válaszoljanak az ügyfelek, még ha ez 1-2 perccel meg is hosszabbítja a szerződéskötés idejét, de ezzel elérik azt, hogy a szerződés kötvényesítésekor az általuk kalkulált díj jelenik meg a biztosító rendszereiben is.
Növekszik a casco biztosítást kötő ügyfelek száma is, amiből azt a következtetést lehet levonni, hogy egyre inkább a "gépjárműbiztosítás" - kgfb és casco szerződés együttes kötése - fontossága is előtérbe kerül a szerződést kötők között.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








