A lengyel hatóságok meghiúsítottak egy karácsonyi vásár ellen tervezett terrortámadást, amelyet egy egyetemi hallgató készített elő az Iszlám Állam támogatásával.
Több mint két hétig tartó türelmes várakozás után sikerült visszaszereznie az orlandói rendőrségnek azt a két pár Tiffany & Co. gyémánt fülbevalót, amelyet egy tolvaj lenyelt elfogása során. A közel 770 ezer dollár (283,1 millió forint) értékű ékszerek egy NBA-játékos asszisztensének álcázott férfi zsákmányai voltak - írja a BBC.
Jaythan Gilder február 26-án egy orlandói Tiffany & Co. üzletben tett szert a méregdrága fülbevalókra, miután egy NBA-játékos asszisztensének adta ki magát, hogy megtekinthesse a luxusékszereket a VIP részlegen. Az alkalmazottak figyelmét elterelve két pár fülbevalóval menekült el, bár menekülés közben egy 587 ezer dollár (215,8 millió forint) értékű gyémántgyűrűt elejtett.
A 32 éves férfit még aznap elfogták a hatóságok, ám ekkor a gyanúsított lenyelte az ékszereket. A rendőrök röntgenfelvételt is készítettek, amely egyértelműen mutatta az idegen tárgyakat a férfi gyomrában. A letartóztatása során Gilder olyan megjegyzéseket tett, mint 'Ki kellett volna dobnom őket az ablakon' és megkérdezte, hogy 'Megvádolnak-e azzal, ami a gyomromban van?'
Az orlandói rendőrség kórházba szállította a férfit, ahol több mint két hétig megfigyelés alatt tartották, amíg az ékszerek természetes úton távoztak szervezetéből. Aaron Goss nyomozó szerint az ügy 'gyors sprint helyett maratoni futammá vált'. Az utolsó fülbevalót március 12-én sikerült visszaszerezni.
A Tiffany & Co. mesterékszerésze a sorozatszámok alapján megerősítette, hogy valóban az ellopott darabokról van szó. Az ékszereket azóta megtisztították. Gilder jelenleg az Orange megyei börtönben van előzetes letartóztatásban, ahol rablás és kiemelt lopás vádjával néz szembe.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A rendőrség szerint a férfi bűnlajstromán szerepel egy 2022-es texasi Tiffany & Co. üzlet kirablása is, emellett Coloradóban 48 elfogatóparancs van érvényben ellene.
Gyerekek életével játszottak az áruházak: asztalra vág a hivatal, kemény hangű levelet küldtek nekik
Az áruházak a visszahívás ellenére is árusították a csecsemőkben bakteriális megbetegedést okozó tápszereket.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








