A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Ma már nem kell vagyonokat költenünk arra, hogy jó bort kapjunk valamelyik áruházban: elég elmenni a legközelebbi Lidlig, Aldiig vagy Tescóig és biztosan találunk valami kedvünkre valót. A szaklapok is sorra méltatják ezeket a borokat, érdemes nyitott szemben járni. Most például mindössze 1199 forintért gazdagabb lehetünk egy kiváló vörösborral, a 2015-ös évjáratú Cotes du Rhone-nal.
"Ezt nevezem kontrasztnak. 9 eurós, jó nevű dél-rhone-i vörös a 4 eurós, noname hiperes (khm, diszkontos) ellen. A hasonlóságuk örvendetesen egységes képet fest az évjáratról (ami értelemszerűen megegyezik), egyben rá is világít az árértékbeli disszonanciára" - írja a Gault&Millau. Két, Cotes du Rhone bort hasonlítottak össze. Az egyik közel 3000 forint, plusz ehhez jött a szállítási díj, a másikat egy Lidl üzletben vásárolták. Végül mind a kettő 10 pontot kapott az értékelésen (a 20-ból),
A két bort összehasonlítva a szerző arra jutott, hogy a diszkontáruház bora ma több élményt nyújt, ráadásul mindössze 1199 forintba kerül a Lidl 22. heti akciós újságja szerint.
A Xavier Vins Cote du Rhone borát is dícsérték, ám ár-érték arányban a Lidl messze veri azt. A Lidl leírása szerint egyébként leginkább azoknak ajánlják a 2015-ös Cote du Rhone, akik szeretik a testesebb borokat. Azt írják, az ital kiváló egy esti beszélgetés mellé, önmagában is, de jól passzol a nehezebb húsételekhez és sültekhez is.
Nem újdonság egyébként, hogy a hipermarketek, diszkontok polcain kifejezetten jó áron vásárolhatunk színvonalas borokat. Egy hete számoltunk be róla, hogy rendkívül jól járhatunk a 2016-os Albert Pineaud Coteaux d'Aix-en-Provence rozéval, ezt szintén a Lidl-ben szerezhetjük be, ha szerencsénk van. Mind a két ital a francia hetek keretén belül került a magyar üzletek polcaira, érdemes tehát nyitott szemmel járni.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján
- Jelentős akadályt gördített el a Siemens a hatékony e-kamionok elől
- ÉKM: felfüggesztik a kamionstopot a május elseje előtti éjszakára
- Egyre több halálos áldozatot szed a hőstressz
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó