Az MNB előzetes adatai alapján a magyarok mintegy 12 626,5 milliárd forintot tartanak lekötés nélkül a bankszámlájukon.
A takarmányárak miatt kerül ismét többe a tojás: 10 százalékkal drágult az alapvető élelmiszer 2 év alatt. Tavaly decemberben átlagosan 442 forint volt 10 darab tojás a KSH adatai szerint. Hiába volt a hazai termelés tavaly rekordmértékű, az időjárás nem kedvezett a kukoricának, ezért nagyot ugrott a kereslet és kilőttek a világpiaci árak.
A tojás ára a takarmány miatt drágul - közölte az RTL Klub Híradója. Ugyan Magyarországon rekordmennyiséget takarítottak be, emiatt a termelők árcsökkenésre számítottak, de máshol - például Kínában - az időjárás nem kedvezett a kukoricának, ezért nagyot ugrott a kereslet és kilőttek a világpiaci árak.
Szép Imre, a tojásszövetség elnöke szerint a gabonafélék ára 25-30 százalékkal nőtt, januárban a kukorica tonnánkénti ára meghaladta a 60 ezer forintot. Miután a takarmány a legmeghatározóbb költség, a tojás tovább drágulhat. Hogy mennyivel, és abból mit érzékelnek a vevők, az majd az üzleti tárgyalások során dől el.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








