Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Bátrabban használják bankkártyáikat internetes vásárlásoknál a magyarok: az első negyedévben 40 százalékkal nőtt a belföldi és a külföldre irányuló tranzakciók összértéke. Változatlanul erős a növekedés a hagyományos kereskedelemben is - írja a Világgazdaság.
A Magyar Nemzeti Bank friss pénzforgalmi statisztikái szerint 2018 első negyedévében összesen 262,8 milliárd forint értékben hajtottak végre tranzakciókat internetes megrendelésekhez kapcsolódóan az itthon kibocsátott plasztikokkal, ami 40,4 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest.
A végrehajtott tranzakciók száma is dinamikusan nőtt: az első három hónapban meghaladta a 24,4 milliót, ami 42,5 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest. A jegybanki statisztikák szerint változatlanul erős a növekedés a fizikai kereskedőknél keletkező forgalomban is. A belföldön és külföldön együttesen végrehajtott kártyás vásárlások értéke január eleje és március vége között megközelítette az 1079 milliárd forintot, ami 22,2 százalékkal több az egy évvel korábbi 882,5 milliárdnál.
A tranzakciók számában még nagyobb - 27,1 százalékos - emelkedést tükröznek az MNB számai, ami arra utal, hogy a boltokban gyakrabban kerülnek elő kisebb összegű vásárlásoknál is a bankkártyák. Ebben nyilvánvalóan szerepet játszik az érintéses technológia népszerűségének növekedése: a jegybank adatai szerint a hazai elfogadói hálózatban a belföldi kibocsátású kártyákkal lebonyolított érintéses tranzakciók számának bővülése az első negyedévben mintegy 41 százalék volt az előző év azonos időszakához képest. 2018 első negyedévében a kártyás vásárlási forgalomnak darabszám alapján 76, értékben pedig 64 százaléka az új technológia segítségével bonyolódott le.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt
- Ha megáll a belső sáv az M0-son, máris kész a katasztrófa – videó
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal