Karácsonykor az egyik legnépszerűbb ajándék a mobiltelefon – nem véletlen, hogy a szolgáltatók minden évben különleges ajánlatokkal készülnek.
Új ízzel bővült a Kronenbourg 1664 sörkínálata: a Rosé fantázianevű, málnás-bodzás változat elsőként a Lidlben jelent meg Magyarországon, ráadásul akciósan. Mutatjuk a részleteket.
Újdonság a Lidl polcain: először kapható itthon a Kronenbourg 1664 sör új „Rosé” fantázianevű változata, ráadásul rögtön akciós áron. A 12. heti akciós újság szerint a francia márka új ízverziója most 499 forint helyett 449 forintért vihető haza. A poén az, hogy az új ízvilág elsőként csak a Lidl diszkontjaiban kapható – írja a vállalat eheti akciós kiadványa.
Az új sör a leírás szerint málnaízű lesz, amit az italba málnalékoncentrátum ad (0,1%), de kiegészítésnek bodzalé és kerül bele szintén koncentrátumból (0,5%). A jól megszokott belga búzás ízvilágot pedig továbbra is narancshéj és a koriander biztosítja az italba. Az akció március 26-ig, szerdáig él. Ha érdekelnek nem csak a Lidl, de a több nagy hazai lánc akciói is, akkor itt át tudod lapozni az eheti mustránkat!

Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








