Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Elképesztő akciót robbantott a Lidl, Aldi, Auchan, Penny: ilyen tényleg csak egyszer van egy évben
Múlt héten a Pénzcentrum is beszámolt róla, hogy az összes halfogyasztás mintegy 40%-ka realizálódik karácsony körül, de vannak olyan termelők, melyek saját éves halértékesítésük 70%-át is elérheti az ünnepek idején eladott mennyiség. Mindez meglátszik az áruházak akciós újságjaiban is – nézzük, milyen kedvezményes lehetőségekkel készülnek a láncok.
Van aki imádja, van aki a szagát sem bírja – akárhogy is, a legtöbb család számára elképzelhetetlen a karácsony halétel nélkül. Mindez az eladási adatokon is meglátszik - az Agrárminisztérium (AM), a Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet (MA-HAL), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a METRO Magyarország együttműködésével a napokban megrendezett sajtótájékoztatón elhangzott, hogy az összes halfogyasztás 40%-a karácsony környékén realizálódik.
Mindezt természetesen a nagy áruházláncok is felismerték, így különböző akciókkal készülnek az ünnepekre. Nézzük, hol menyiért adják majd a halat, halászlevet?
Vödrös halászlé, egész ponty és egyéb hozzávalók
Az Aldiban december 19. és 24. között1 699 forintért árulnak majd egy vödör (1 kg) halászlevet. A tonhalfilé is akciós lesz, abból 1 399 forintba kerül majd egy negyedkilós tálca (5 596 forint/kiló).
December 19-től 23-ig hasonló akcióval készül a Lidl is – a lánc ugyancsak 1 699 forintért kínálja majd az egykilós, vödrös halászlevet. Itt azonban nem csak a kész halászlére lesznek akciók, hanem annak hozzávalóira is – a 200 grammos halászlé sűrítmény 249 forintba, az ugyancsak 200 grammos pontybelsőség 1 399 forintba kerül majd.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az Auchan áruházaiban december 18-ig 1 799 forintba kerül az egész ponty kilója, míg a Penny üzleteiben december 19-től 24-ig 249 forintba kerül a gyorsfagyasztott 200 grammos halászlé sűrítmény.
További akciókért, ajánlatokért látogasd meg a Pénzcentrum Akciós újságok rovatát.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








