A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
Ajjaj! Csalók másolták le az egyik hazai online cipőpláza weboldalát: sok vásárlót átverhettek
A CCC Hungary sajnálattal értesült arról, hogy az online térben hamis CCC webshopok jelentek meg az elmúlt időszakban, melyek utánzatai a CCC eredeti webáruháznak. A vállalat figyelmezteti a vásárlókat, hogy a hamis oldalak mögött nincs valódi árukészlet, a megtévesztő oldalakon szereplő, piaci áron alul hirdetett termékek pedig nem jutnak el a vevőkhöz.
A cég kiemelt erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy megelőzze, hogy bárki is áldozatául essen a megtévesztő csalásoknak - közölték. Az ügyfélszolgálatukra beérkezett panaszok alapján értesültek arról, hogy az alábbi domain neveken hamis CCC termékeket értékesítenek: cccmall.top, cccoutlet.top, cccmalls.top, ccconline.top, cccstash.top, cccstore.top, cccshopvip.top, cccmallvip.top. A cipőáruház hangsúlyozza, hogy ezek a webshopok semmilyen kapcsolatban nincsenek a hivatalos webáruházzal, így a megszokott magas minőséget és a szállítás biztonságát nem tudják garantálni.
A vásárlói panaszok azt mutatják, hogy a fent említett webshopokról rendelt és kifizetett termékek sosem érkeznek meg, és az összeg a vásárlók szándékán kívül ismeretlen céghez kerül. A cég a webshopok megjelenése után azonnal intézkedett; rendőrségi feljelentést tett a történtek miatt, és bejelentést tett a fogyasztóvédelmi hatóságnál is. A hamis weboldalak tartalmi korlátozására a CCC számára nem áll más eszköz a rendelkezésére, kizárólag a tartalmak jelentése a hatóságok felé.
A vállalat vezetője, Kalovits Gábor hangsúlyozta, bíznak benne, hogy "a hatóságok sürgősen intézkednek annak érdekében, hogy ezeket a hamis webshopokat azonnal leállítsák, és elindítsák a szükséges eljárásokat." A cég kéri az érintett vásárlókat, hogy amennyiben gyanús webshopokkal találkoznak, úgy azt jelentsék az érintett hatóságok felé. A hamis webshopokkal kapcsolatban értesíthetik a CCC ügyfélszolgálatát is az info.hu@ccc.eu e-mail címen keresztül. Az ügyfélszolgálat terheltségtől függően minden vásárlói megkeresésre 2-3 munkanapon belül reagál.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








