A 2023-asnál jelentősen alacsonyabbak az idei húsvéti szezonban az ünnepi asztal legkeresettebb, legkedveltebb termékeinek árai.
Magyar tiktokker "buktatta" le a svéd bútoráruházat: a pletykákkal ellentétben a legtöbb termék még mindig drágább az osztrák IKEA áruházakban, mint Magyarországon.
A felhasználó egy január végén készített TikTok-videóban mutatta meg, hogy adott cikkszámra rákeresve milyen árkülönbség van az IKEA hazai- és az osztrák webshopjában. Az eredmény: míg az osztrák élelmiszerárak sok esetben már bőven alatta vannak a hazainak (az EU-bajnok magyar élelmiszer-infláció miatt), addig a svéd bútoróriás legtöbb terméke még mindig olcsóbb Magyarországon, mint a sógoréknál.
Noha néhány terméknél valóban lehet fogni pár ezer forintot, ha kint vásárolunk, ilyen az IKEA METOD néven futó konyhai alsószekrénye is, amely 1000 forinttal olcsóbb kint, mint itthon; de egy ruhásszekrény, vagy egy komplett konyhai elem már több tízezerrel kóstálhat többet, mint a magyar IKEA-áruhazákban. De az IKEA élelmiszereiért (pl. az IKEA KORVBRÖD hot-dog kolbász) sem érdemes kilátogatni Ausztriába, egyelőre azok is feljebb vannak ugyanis árban. Íme a videós összehasonlítás, benne számos termékkel:
@szekrenyszereles.hu ♬ Epic Music(863502) - Draganov89
Korábban mi is beszámoltunk róla, hogy az IKEA Magyarország a 2022-es pénzügyi évben 130 milliárd forint kiskereskedelmi forgalmat realizált, amely közel 20%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Az áruházakban 3,5 millió vásárlót fogadtak, az online vásárlás részesedése pedig 21,6% volt. Nemrég viszont kiderült az is, hogy az infláció miatt az áruház áremelésre kényszerülhet 2023-ban, de hogy pontosan mikortól, azt még nem tudni. Legutóbb tavaly ősszel írtunk amúgy arról, hogy folyamatos az árkorrekció az IKEA-nál, de amúgy ez általános a bútorpiacon:
Hallottál már a "6-tól 1-ig" módszerről? Az élelmiszerboltok ellensége: őrült sokat spórolhatsz vele
A séf korábban sokat költött élelmiszerekre, de ez a módszer jelentős változást hozott az életében.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Jelentősen átalakítja a szülészeteket a kormány - a nap hírei
- Telt ház előtt játszik a magyar fociválogatott pénteken
- Állami támogatások: komoly feszültségforrás készül az EU-tagállamok között
- Az eddigi külügyminiszter alakít kormányt Bulgáriában
- Váratlan előnyét találták meg a Covid-oltásoknak
- IPC: Gázában éhínség szintű az élelmiszerhiány