Karácsony közeledtével sokan keresnek megbízható pezsgőt az ünnepi asztalra: de vajon melyik nagy márka nyújt valódi élményt?
Tesztelték a Lidl jégkásakészítő gépét. A 27. heti akciós újságban, 11 111 forintért kínált Silvercrest háztartási kisgéppel alig 5 perc alatt elkészíthető a gyerekek egyik kedvenc jeges nyári édessége.
Az ALDI Németországban kapható pizzakemencéje után ezúttal egy a hazai Lidl diszkontokban kapható Silvercrest jégkásakészítőgépet tesztelte egy TikTok-er. A Lidl friss akciós újságjában is megtalálható jégkása-gépet meglehetősen pozitívnak értékelte a videót készítő hölgy.
Mint azt az alábbi videóban a tesztelő elmondta, a Lidl Silvercrest jégkása-készítő gép "engem abszolút meggyőzött, nagyon tetszett az állaga". A videó szerint a használata egyszerű, csak gyümölcslevet (esetleg szörpöt vagy akár friss gyümölcsöt) és jégkockát kell beletölteni; és mindössze 5 perc alatt elkészül vele a jégkása. Íme a tesztvideó:
@sz_szabina97 ♬ In The Kitchen - Giulio Cercato
A Lidl 29. heti akciós újságjában megtalálható, 2 beállítható aprítási fokozattal bíró, nemesacél pengével megáldott gépet 11 111 Ft-ért lehet hazavinni akciósan július 20-tól. Mint az a termékleírásnál olvasható, a 30W teljesítményű jégkásagép kb. 1,1 liternyi jeges élvezetet tud egyszerre elkészíteni. Pozitívum, hogy az akciós kiadvány jelzése szerint van a termékre 3 év garancia.
Törnek előre a sajátmárkás termékek
Több mint 10 ezer válaszadó szerint a sajátmárkás termékek ma már nem csupán olcsóbb alternatívát jelentenek a fogyasztók számára, hanem sok esetben minőségi választást is - derült ki a Debreceni Egyetem és a Pénzcentrum közös, nagymintás felméréséből. Mint írtuk,
a kutatásban résztvevők 52,3%-a gondolta úgy, hogy a kereskedelmi márkás termékek minősége azonos a gyártói márkás termékek minőségével.
Így az sem meglepő, hogy a megkérdezettek 85,9%-a azt választotta, hogy kifejezetten keresi a kereskedelmi márkákat, hiszen ugyanazt a terméket alacsonyabb áron is megvásárolhatja kereskedelmi márkás termékként. A felmérés részletes eredményeit ide kattintva olvashatod el:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Önálló Parkside mintaboltot nyitott a Lidl Budapesten
Alig egy hónappal ezelőtt, a Tudatos Vásárlók Egyesületének (TVE) tesztje nyomán mutattuk be, mit is tudnak a Magyarországon kapható fúró-csavarozók kéziszerszámok. A tesztek során 11 márka (Black+Decker, Bosch, Bosch Professional, DeWalt, Einhell, Lux, Makita, Parkside, Powerplus, Stanley Fatmax, Worx) 17 hazai boltokban és webshopokban megvásárolható akkumulátoros fúró-csavarozóját próbálták ki a TVE szakemberei. Érdekesség, hogy a sajátmárkás darabok, mint például a Lidl Parkside termékcsaládja is szépen teljesített a teszten.
Utóbbi diszkont-termék sikere is igazolja, hogy komoly potenciállal bírnak ezek a termékek. Így az sem nagy meglepetés, hogy a Lidl annyira bízik a márka népszerűségében, hogy már nem csak a Lidl diszkontokban kínálja azokat, hanem nemrég megnyitották első önálló Parkside mintaboltjukat is. A Parkside bemutatóüzlet július 11-én nyitott Biatorbágyon a Premier Outlet területén. Nagy kérdés, mit lép majd erre a nagy versenytárs, azaz az ALDI.
Mi alapján választanak a fiatalok az elérhető diákszámla-konstrukciók közül?
Sokan az egyetemi tanulmányaik megkezdésével párhuzamosan nyitják meg első lakossági folyószámlájukat, ezért a pénzintézetek rendkívül kedvező ajánlatokat kínálnak az új ügyfeleknek. Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy milyen szempontok alapján választanak a családok és a fiatalok az elérhető diákszámla-konstrukciók közül.
Create your own user feedback survey
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








