19 °C Budapest
A Lidl Silvercrest Jégkása-készítő gépe a Lidl Magyarország 27. heti akciós kiadványában (2024.07.20.)

Teszten a Lidl jégkásakészítő gépe: most kapható akciósan, megéri?

2024. július 23. 06:47

Tesztelték a Lidl jégkásakészítő gépét. A 27. heti akciós újságban, 11 111 forintért kínált Silvercrest háztartási kisgéppel alig 5 perc alatt elkészíthető a gyerekek egyik kedvenc jeges nyári édessége.

Az ALDI Németországban kapható pizzakemencéje után ezúttal egy a hazai Lidl diszkontokban kapható Silvercrest jégkásakészítőgépet tesztelte egy TikTok-er. A Lidl friss akciós újságjában is megtalálható jégkása-gépet meglehetősen pozitívnak értékelte a videót készítő hölgy.

Mint azt az alábbi videóban a tesztelő elmondta, a Lidl Silvercrest jégkása-készítő gép "engem abszolút meggyőzött, nagyon tetszett az állaga". A videó szerint a használata egyszerű, csak gyümölcslevet (esetleg szörpöt vagy akár friss gyümölcsöt) és jégkockát kell beletölteni; és mindössze 5 perc alatt elkészül vele a jégkása. Íme a tesztvideó:

Watch on TikTok

A Lidl 29. heti akciós újságjában megtalálható, 2 beállítható aprítási fokozattal bíró, nemesacél pengével megáldott gépet 11 111 Ft-ért lehet hazavinni akciósan július 20-tól. Mint az a termékleírásnál olvasható, a 30W teljesítményű jégkásagép kb. 1,1 liternyi jeges élvezetet tud egyszerre elkészíteni. Pozitívum, hogy az akciós kiadvány jelzése szerint van a termékre 3 év garancia.

Törnek előre a sajátmárkás termékek

Több mint 10 ezer válaszadó szerint a sajátmárkás termékek ma már nem csupán olcsóbb alternatívát jelentenek a fogyasztók számára, hanem sok esetben minőségi választást is - derült ki a Debreceni Egyetem és a Pénzcentrum közös, nagymintás felméréséből. Mint írtuk,

a kutatásban résztvevők 52,3%-a gondolta úgy, hogy a kereskedelmi márkás termékek minősége azonos a gyártói márkás termékek minőségével.

Így az sem meglepő, hogy a megkérdezettek 85,9%-a azt választotta, hogy kifejezetten keresi a kereskedelmi márkákat, hiszen ugyanazt a terméket alacsonyabb áron is megvásárolhatja kereskedelmi márkás termékként. A felmérés részletes eredményeit ide kattintva olvashatod el:

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Önálló Parkside mintaboltot nyitott a Lidl Budapesten

Alig egy hónappal ezelőtt, a Tudatos Vásárlók Egyesületének (TVE) tesztje nyomán mutattuk be, mit is tudnak a Magyarországon kapható fúró-csavarozók kéziszerszámok. A tesztek során 11 márka (Black+Decker, Bosch, Bosch Professional, DeWalt, Einhell, Lux, Makita, Parkside, Powerplus, Stanley Fatmax, Worx) 17 hazai boltokban és webshopokban megvásárolható akkumulátoros fúró-csavarozóját próbálták ki a TVE szakemberei. Érdekesség, hogy a sajátmárkás darabok, mint például a Lidl Parkside termékcsaládja is szépen teljesített a teszten.

Utóbbi diszkont-termék sikere is igazolja, hogy komoly potenciállal bírnak ezek a termékek. Így az sem nagy meglepetés, hogy a Lidl annyira bízik a márka népszerűségében, hogy már nem csak a Lidl diszkontokban kínálja azokat, hanem nemrég megnyitották első önálló Parkside mintaboltjukat is. A Parkside bemutatóüzlet július 11-én nyitott Biatorbágyon a Premier Outlet területén. Nagy kérdés, mit lép majd erre a nagy versenytárs, azaz az ALDI.

Mi alapján választanak a fiatalok az elérhető diákszámla-konstrukciók közül?

Sokan az egyetemi tanulmányaik megkezdésével párhuzamosan nyitják meg első lakossági folyószámlájukat, ezért a pénzintézetek rendkívül kedvező ajánlatokat kínálnak az új ügyfeleknek. Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy milyen szempontok alapján választanak a családok és a fiatalok az elérhető diákszámla-konstrukciók közül. 

Create your own user feedback survey

Create your own user feedback survey

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 18. vasárnap
Erik, Alexandra
20. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. május 17. 19:20