Szoboszlai Arsenalnak rúgott találatától Dzsudzsák és Vitális szabadrúgásáig: ezek voltak szerintünk a naptári év legnagyobbjai.
Elindította magyarországi működését Csehország legnagyobb online patikája, a Pilulka és hamarosan az osztrák piacon folytatják a terjeszkedést - közölte a társaság csütörtökön. A Pilulka.hu célja, hogy Magyarország elsőszámú, mobilapplikációról is elérhető online drogériája legyen.
A közlemény szerint a 2013-ban alapított cseh online gyógyszer kiskereskedelmi és csomagküldő cég több mint 6 00 termékkel kezdi meg működését a magyar piacon és a legnagyobb drogérialáncokkal készül felvenni a versenyt.
A cég közlése szerint a magyar jogszabályokkal összhangban sem receptre felírt, sem vény nélkül kapható gyógyszerek kiszállításával nem foglalkoznak. Magyarországon a legnépszerűbb márkákra építenek, a jövőben pedig saját márkás étrendkiegészítőkkel is megjelenhet a cég - írták. A rendeléseket az interneten és a Pilulka mobilapplikáción adhatják le a vásárlók. Terveik szerint a későbbiekben lehetőség lesz a kiszállítást egy meghatározott időszakra időzíteni. A működést a szlovák leányvállalat logisztikájára és raktárkészletére építik, míg Magyarországon kereskedelmi, marketing és ügyfélszolgálati részleggel lesznek jelen.
Ez a megközelítés óriási rugalmasságot és hatékonyságot biztosít számunkra szolgáltatásaink és termékeink fogyasztói igényekhez igazításában. Heteken belül Ausztriában is hasonló modellel szeretnénk elindulni
- mondta a közlemény szerint Petr Kasa vezérigazgató. A céget egy cseh testvérpár alapította 2013-ban, és azóta Csehország és Szlovákia legnagyobb csomagküldő gyógyszertárhálózatát építették ki. A társaság 2018-ban kezdte meg működését a román piacon. A Pilulka csoport 145 millió euró árbevétellel zárta a 2021-es évet, ezen belül a cseh anyavállalat eladásai 35 százalékkal 97 millió euróra emelkedtek. A Pilulka az első e-kereskedelmi vállalat, amelyet bejegyeztek a prágai értéktőzsdén. A cég árfolyama a 2020-as tőzsdei bevezetés óta négyszeresére emelkedett- írták.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








