A 2023-asnál jelentősen alacsonyabbak az idei húsvéti szezonban az ünnepi asztal legkeresettebb, legkedveltebb termékeinek árai.
Megérkezett Magyarországra a Zalando, ami a cég közleménye szerint a divatvilág kedvelt és keresett márkáit hozza el a magyar vásárlók számára is, miközben növekedési lehetőséget teremt a már meglévő és új márkák, valamint a kiskereskedők számára.
A Zalando ma Magyarországon is megnyitotta kapuit a vásárlók előtt, akik ezzel a hazai piac legnagyobb termékkínálatához nyertek hozzáférést. A magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak az adidas, Nike, Bershka, Tommy Hilfiger márkáktól kezdve a Hugo Bosson és a Guessen át egészen Karl Lagerfeld, Michael Kors és a Moschino divatos darabjaiig. A webshop kínálatában számos olyan márkával találkozhatnak a vásárlók, amelyek korábban nem voltak elérhetők a magyar piacon. A széles választékon túl az ismertebb kényelmi szolgáltatásokat is igénybe vehetik majd a hazai vásárlók, úgy mint az ingyenes házhoz szállítási szolgáltatást, a rendelést követő 100 napig díjmentes termékvisszaküldési lehetőséget, emellett a vásárlást megelőzően és azután is elérhető magyar nyelvű ügyfélszolgálatot
A GLS-sel való együttműködésnek köszönhetően a vásárlók a rendeléstől számított 3-5 napon belül kézhez vehetik rendeléseiket, akár a házhozszállítást, akár a több mint 1200 átvételi pontból és 250 csomagpontból álló hálózatot választják. A rendelések visszaküldését futár igénybevételével, vagy a több mint 1100 visszaküldési ponton történő leadással is intézhetik. A felhasználók kényelmének érdekében a szolgáltatás várhatóan további kézbesítési lehetőségekkel bővül a következő hónapokban. Az oldalon a vásárlók készpénzes utánvéttel, bankkártyával, Paypal használatával és előrefizetéssel is rendezhetik rendeléseiket.
Hallottál már a "6-tól 1-ig" módszerről? Az élelmiszerboltok ellensége: őrült sokat spórolhatsz vele
A séf korábban sokat költött élelmiszerekre, de ez a módszer jelentős változást hozott az életében.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Kiszivárgott a titok: rejtélyes Taurus-ülés volt a Bundestagban
- Történelmi felfedezés: egy kárpátaljai településen élhettek a legrégebbi ismert európaiak
- Elon Musk ingyenessé tette saját nyelvtanító MI-modelljét
- Júniusi választások - fontos határidőre kell figyelniük egyes szavazóknak
- Változnak a névviselés szabályai
- Meglepő módszerrel vadásznak a magyar autótolvajok – itt a 2023-as rendőrségi statisztika