Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
A Kifli.hu is változtat az árain: jövő hónaptól a szállítási díj a megrendelés értékétől, a szállítási időtől és a szállítási helyek foglaltságától függ.
Április 1-től a szállítási díj a megrendelés teljes értékétől, a szállítási időtől és a szállítási helyek foglaltságától függ. Ez azt jelenti, hogy a kiszállítási díjak dinamikusan változnak az időablakok népszerűségétől függően, azaz a kevésbé kihasznált időszakokban kevesebbe, máskor többe kerül a fuvar. A normál kiszállítás díja Budapesten 499 és 1199 forint között, az agglomerációban 599 és 1299 forint, míg a Velencei-tó és a Balaton körüli terület 899 és 1599 forint között mozog majd.
Ez elsősorban azoknak a Kiflis vásárlóknak lesz jó, akik rendszeresen, előre tervezetten tudnak rendelni, így biztosítva maguknak az olcsó idősávokat. A lépést úgy magyarázták, hogy így a cég optimalizálni tudja a raktár, a dolgozók és a futár flotta kihasználtságát. Ideális esetben a nap folyamán nagyjából azonos terhelés éri az operációt, de a valóságban ez nagy kilengéseket mutatott eddig. Ez a fejlesztés már Csehországban is bevált, a folyamatok egységes szinten tartását és a vásárlók elégedettségét eredményezte.
Az öko-idősáv megmarad
Továbbra is lehetőség lesz a környezetkímélő, ún. öko-idősávok választására, amikor is a futár a kiválasztott 60 perces időablakon belül akkor kanyarodik a vásárlóhoz, ha épp 500 m-en belül szállít ki. Ezzel az opcióval jelentősen csökken a cég karbon-lábnyoma, és rengeteg vásárló veszi igénybe, ezzel is téve valami jót a környezetünkért.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







