Nem létező kedvezményeket, pszichés nyomásgyakorlást és félrevezető zöld üzeneteket is alkalmazhat az online piactér.
Minden elnevezésén betiltotta a nemzeti versenyhatóság a BrightWhite otthoni fogfehérítő szett reklámozását, miután forgalmazói a hatósági tiltások ellenére, új honlapon és regisztrációs számmal tovább népszerűsítették a termékeket. A GVH továbbra is óvatosságra inti a fogyasztókat.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tavalyi év végén indított vizsgálatot a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer forgalmazóival szemben, mert reklámgyakorlatuk több szempontból is megtévesztheti a fogyasztókat. A Nemzeti Népegészségügyi Központ forgalomból kitiltottként tartja nyilván a terméket, így a versenyhatóság gyanúja szerint a hirdetések egyebek mellett hamisan keltik azt a benyomást, hogy az jogszerűen forgalmazható. A GVH 2021 februárjában – a fogyasztói károk megelőzése érdekében – vizsgálatának lezárultáig ideiglenesen megtiltotta a termék népszerűsítését.
A versenyhatóság ugyanakkor észlelte, hogy a cégek új honlapon, új EU-s termékregisztrációs számokon tovább folytatták a valószínűsíthetően jogsértően forgalmazott termék értékesítését. Kiemelendő, hogy a Nemzeti Népegészségügyi Központ az új termékek dokumentációját sem találta megfelelőnek, ezért a forgalmazásukat szintén megtiltotta. Nem zárható ki ugyanis, hogy használatuknak akár egészségügyi kockázata is lehet.
A Versenyhivatal ezért – korábbi döntését kiterjesztve – megtiltotta az érintett vállalkozások számára az összes, bármilyen elnevezéssel vagy közösségi regisztrációs számmal forgalmazott BrightWhite otthoni fogfehérítő népszerűsítését az eljárásának lezárultáig, vagy az egészségügyi hatóság által is jóváhagyott forgalmazásuk megkezdéséig. A GVH emellett továbbra is fokozott óvatosságra inti a fogyasztókat a vélhetően tisztességtelenül forgalmazott és a közegészségügyi szervek által is betiltott termék megvásárlásával kapcsolatban.
Hallottál már a "6-tól 1-ig" módszerről? Az élelmiszerboltok ellensége: őrült sokat spórolhatsz vele
A séf korábban sokat költött élelmiszerekre, de ez a módszer jelentős változást hozott az életében.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Seremet Sándor: Vlagyimir Putyin az a rangidős vezető, akire történelmi igénye van az orosz népnek
- Karácsony Gergely: Vitézy Dávid a Fidesz főpolgármester-jelöltje
- Az Integritás Hatóság hat ügyben indított újra korábban lezárt nyomozást
- Útzár az M3-ason, két baleset is volt
- Már nem mutogathatja magát a rákospalotai szatír
- Izrael megölte a Hamász egyik magas rangú katonai vezetőjét