A T-Mobile továbbra is gyors ütemben, a jó minőségű lefedettséget és a felhasználók számára nagy sávszélességet szem előtt tartva tovább bővítette 3G/HSDPA-hálózatát, így az a lakosság közel 64%-ának lakóhelyén, összesen 253 településen érhető el.
Emellett a T-Mobile az ország több pontján, élő hálózatán elérhetővé tette a maximum 14 Mbps letöltési sebességet is. Ez a jelenleg biztosított legfeljebb 7,2 Mbps* duplája, azonban az előfizetők a még gyorsabb letöltést az erre alkalmas modemekkel használhatják majd ki. Az új, maximum 14 Mbps-re képes modemek várhatóan jövőre kerülnek kereskedelmi forgalomba.
A T-Mobile ezzel együtt felkészült az átállásra, és az új, még gyorsabb adatátvitelt biztosító eszközök megjelenéséig fokozatosan megkezdi a hálózat sebességének további növelését. A kényelmes, kompromisszumok nélküli mobilinternet ugyanis egyre népszerűbb, a felhasználók száma a kedvező havi díjnak, a széles akciós eszközválasztéknak és az akciós díjkedvezményeknek köszönhetően jelentősen nő. A T-Mobile a mobilinternetet választók számára új akciójában 1 éves hűségnyilatkozat vállalása esetén 2 teljes hónapig havidíjmentes internetezést kínál, emellett jelentősen kibővítette a notebook kínálatát is. Az érdeklődők új 2 éves mobilinternet-előfizetés vásárlása esetén jelenleg 6 akciós számítógép, köztük az Apple MacBook és a MacBook Air közül választhatnak. A legolcsóbb akciós notebook, a Fujitsu Siemens V5535 II a 8 GB-os Mobilinternet csomag 2 éves előfizetése esetén már 49900 Ft-ért megvásárolható! Arany- és Platinakártyás ügyfelek ráadásul az akciós notebookokat kamatmentes részletfizetéssel is elvihetik.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








