Több mint egy éves mosolyszünetet követően mintegy három hete újra beszélő viszonyban van egymással a Tesco és a Coca-Cola, az üdítőipari vállalat így újra szállít a kiskereskedelmi lánc központi raktáraiba - írja a Napi.
A Coca-Cola kétliteres visszaváltható csomagolásban szállít light és hagyományos kólát a Tescónak, mely termékek lassanként újra meg is jelennek a polcokon.
Mint ismeretes, korábban az volt a konfliktus egyik forrása, hogy a Tesco csak a leggyorsabban forgó, a legkeresettebb termékeket akarta polcain látni, míg a Coca-Cola széles termékpalettával akart megjelenni.
Néhány évvel ezelőtt az üdítőipari vállalat az Auchan polcairól is kiírta magát, a franciákkal azonban jóval rövidebb ideig tartott a mosolyszünet.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








