A legtöbb légitársaság fedezeti ügyletekkel igyekszik védekezni a hektikusan változó üzemanyagárak hatásai ellen, nincs ezzel másként a Malév sem. A cég gördülő fedezetbiztosítást alkalmaz, melynek eredményeképpen az idei kerozinbeszerzések 40%-a le van fedezve. Ennek köszönhetően, ha a jelenlegi magas kerozinár nem lesz tartós, az nem érinti lényegesen a vállalat működését.
A fapadosok közül a Wizz Air úgy véli, a cég versenyképességét kifejezetten javítja a magas üzemanyagár, mivel az egy utasülésre vetített költségük alacsonyabb konkurenseiknél ugyanazon az útvonalon. A cég költségstruktúrája ennek köszönhetően jobb a régióban működő versenytársaiénál. A Wizz Air egyelőre lenyeli az áremelést, azonban egy pont után ezt már tovább kell hárítaniuk az ügyfelekre.
A SkyEurope költségeinek 35%-át teszik ki az üzemanyagra fordított kiadások. A társaság tőzsdei tranzakciókkal védekezik a kockázatok ellen, így jelenleg nem terveznek áremelést és az üzemanyagfelár visszaállítására sem kell számítani.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
- Török NATO-vétó Finnország és Svédország ellen – itt vannak az okok
- Észak-Korea a járvány szorításában: a segítségkérés már megkésett?
- Európa-liga-döntő élőben: Eintracht Frankfurt–Rangers
- Négyes döntőben a Veszprém a kézilabda BL-ben
- A Ferencváros pólósai nyerték a döntőt
- Jó hírek a Görögországba készülőknek
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


