A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A Gyere Haza Fiatal program után a fiatalok vállalkozását segítő rendszer is megbukhat - írja a 444.
Az NGM állásfoglalást küldött a megjelent cikkünkkel kapcsolatban:
Tájékoztatjuk, hogy a Vállalkozz itthon fiatal! program keretében a Nemzetgazdasági Minisztérium haladéktalanul megkezdi a támogatási szerződések megkötését a nyertes üzleti tervek készítőivel. A szükséges támogatás folyósítását az uniós kifizetések elhúzódására tekintettel hazai forrásból biztosítja a tárca.
A Gyere Haza Fiatal program után (105 fő települt vissza Magyarországra ennek keretein belül) új, fiatal vállalkozóknak szóló támogatási rendszert indított tavaly a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) Vállalkozz Itthon Fiatal! néven. A program lényege az volt, hogy egy tanfolyamot kellett elvégezni, aminek a 200 ezer forintos költségét az állam átvállalta, és 3 millió forintos, vissza nem térítendő támogatást ígértek a fiataloknak.
A képzés elvégzése és az üzleti terv elészülése után viszont a résztvevők jelentős része nem kapta meg a támogatást, annak ellenére, hogy a céget többen megalapították és emiatt a járulékokat is fizetik. Mivel innovációs cégekről van szó, ezért több esetben előfordult, hogy az üzleti tervet egy másik vállalkozás valósította meg helyettük, így nemcsak a vállalkozásuknak mondhattak búcsút, de a havi 80 ezer forintos állami elvonásoknak is. Nem csak ennyit bukhatnak a fiatal vállalkozók, ha ugyanis nem valósítják meg az üzleti tervben szereplő ötletet (ami sok esetben már elavult), akkor a 200 ezer forintos képzési költséget is vissza kell fizetnük.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Olasz kiesési rangadó is lesz - sport a tévében
- Ekkora kártérítést kaptak a bicskei gyermekotthon igazgatójának áldozatai
- Dönerdiplomácia Törökországban: ezt sütötte ki a német elnök
- Zárt ajtók mögött próbálnak közeledni egymáshoz
- Nem túl biztatóak a foglalkoztatottsági adatok
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát