Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Őrült árakon szórja a repjegyeket a Ryanair: szó szerint fillérekért utazhatsz most télből a nyárba
A Ryanair november 28-án, csütörtökön 10 órakor indította el Black Friday akcióját, amely péntek éjfélig tart. Az ajánlatok keretében kedvezményes árú repülőjegyek érhetők el Európa több mint 235 úti céljára. A légitársaság szerint a promóció idén az eddigi legnagyobb, és az utasoknak érdemes mielőbb foglalniuk, mivel a legnépszerűbb helyek gyorsan elfogyhatnak.
A Ryanair november 26-án jelentette be Black Friday akcióját, amely ma, november 28-án, csütörtökön 10 órakor indul. Idén az akció nagyobb és jobb, mint valaha! Az utasok verhetetlen árakon vásárolhatnak repülőjegyeket Európa legnépszerűbb úti céljaira.
Az idei Black Friday akció az év legnagyobbja lesz: akár napsütötte partokra vágyódsz, pezsgő városokat fedeznél fel, vagy meglátogatnád szeretteidet, a Ryanair Black Friday ajánlata tökéletes választás arra, hogy olcsóbban utazz ezen a szezonon.
Dara Brady, a légitársaság Chief Marketing Officere, így nyilatkozott:
(...) Black Friday promócióval jelentkezünk most csütörtökön, amelyről tudjuk, hogy népszerű lesz. Az ügyfelek most egy megérdemelt városnéző utazást vagy egy régóta esedékes nyaralást foglalhatnak le a hálózatunk 235+ úti céljára. Az akció november 29., péntek éjfélig tart.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








