A hidegpárna miatt napokig marad a szürkeség, a karácsony pedig az átlagosnál melegebb lehet.
Továbbra sem repülnek a Wizz Air-gépek ebbe a városba: kártérítés jár a már lefoglalt jegyekért
"A régióban fennálló helyzet miatt a Wizz Air 2025. január 14-ig meghosszabbítja a Tel-Aviv-i járatok felfüggesztését" - közölte a légitársaság.
A Wizz Air elnézést kér az utasoknak okozott, a légitársaságtól független rendkívüli körülmények okozta kellemetlenségekért. A légitársaság az érintett utasoknak teljes visszatérítést kínál WIZZ kreditekben vagy az eredeti fizetési módban, illetve ingyenes átfoglalási lehetőségeket ad más járatokra. Ha az ügyfelek online utazási irodán vagy más, harmadik félen keresztül foglaltak, lépjenek kapcsolatba velük a visszatérítés vagy átfoglalás érdekében - közölte a légitársaság.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







