Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Michael O'Leary azt mondta, a kilövő üzemanyagárak miatt légitársasága a jövőben nem ajánl többé filléres utazásokat, vége lehet a 10 eurós repülőjegyek korának.
A 10 eurós repülőjegyek korának vége, a Ryanair átlagos viteldíja a tavalyi, nagyjából 40 euróról 50 euróra emelkedik a következő öt évben - mondta a BBC Radio 4-nek a légitársaság vezére, Michael O'Leary. A vezérigazgató szerint ettől még az emberek továbbra is repülni fognak, de sokkal árérzékenyebbek lesznek, és méginkább az olcsóbb jegyeket keresik majd. Mint kiemelte, az üzemanyag-költségek emelkedése nyomja fel a repülés árát.
A rádiós interjúban a légiközlekedés károsanyag-kibocsátása is szóba került. Erről a vezérigazgató azt mondta, hogy a közúti és tengeri szállítmányozás összességében sokkal nagyobb széndioxid-kibocsátó, mint az emissziók 2,4 százalékáért felelő repülés, ezért "tévút" az ő iparágát ennyire a középpontba helyezni. Azonban sokan keresik az alacsonyabb fogyasztású repülés útjait, de szerinte sokkal nagyobbb eredményt hozna, ha átállna a világ a benzines és dízeles közlekedésről az elektromosra.
A Ryanair itthon nemrég 300 millió forintos fogyasztóvédelmi bírságot kapott az úgynevezett extraprofit-különadó a fogyasztókra való áthárítása miatt, a vállalat fellebbez a döntés ellen.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








