A hidegpárna miatt napokig marad a szürkeség, a karácsony pedig az átlagosnál melegebb lehet.
Az európai uniós állásponttal összhangban Magyarország nem változtat Tunézia biztonsági besorolásán, az továbbra is a második kategóriába tartozik, amely a fokozott biztonsági kockázatú beutazást jelzi - közölte Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter szombaton, Dunakeszin tartott sajtótájékoztatóján.
A tárcavezető elmondta: a döntés Pintér Sándor belügyminiszterrel történt egyeztetést követően és vele egyetértésben született. Kiemelte: figyelik az eseményeket, és a Terrorelhárítási Központ (Tek) is növelte készültségi fokozatát, ha bármilyen negatív változás történik Tunézia biztonsági helyzetében, akkor meg lehessen tenni a szükséges lépéseket.
A Tek felkészül arra, hogy amennyiben újabb terrorcselekmény történne és végletesen leromlana a biztonsági fokozat, akkor állami részvétellel tudják hazajuttatni a magyar állampolgárokat. "Jelenleg ilyesmiről nincs szó, de felkészültünk az eshetőségre" - tette hozzá.
(A tudnivalók a külügyi tárca honlapján megtalálhatók.) Hangsúlyozta azt is, hogy az oda utazók tartsák bekapcsolva a mobiltelefonjukat, hogy el lehessen őket érni.
A külügyminisztérium felvette a kapcsolatot a Magyar Utazási Irodák Szövetségével a magyar turisták létszámának pontos meghatározása érdekében. A jelenlegi ismeretek szerint négy utazási iroda szervezésében tartózkodnak kint magyar turisták, összesen 890-en. (A Karthago szervezésében 527-en, a Neckermannéban 32-en, a Taurus Reisenében 225-en és a Sun and Fun szervezésében 106-an.) A Karthago Utazási Iroda szervezésében szombaton 184 ember utazik haza, de a kifele tartó gép is visz turistákat, és az ő számukról nincs információ.
Egyelőre egyik uniós tagország sem szervezi turistáinak kimenekítését állami eszközökkel, az európai turisták charterjáratokkal hagyják el Tunéziát.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Egy konzul a terrorcselekménnyel sújtott Szúszában tartózkodik, hogy személyes tudja felvenni a kapcsolatot a magyarokkal, egy másik konzul Dzserbán van, a tuniszi nagykövetségen pedig 24 órás állandó ügyeletet tartanak. A magyar turisták a körülményekhez képest nyugodt hangulatban vannak, de vannak, akik idő előtt haza szeretnének utazni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








