Egyre többen érzik tehernek a karácsonyi főzést, ezért idén is számos budapesti étterem kínál elviteles ünnepi menüt.
Közel három éve nyitott meg tiszafüredi Mariska Étteremben, ami október 1-jén bezár. Sokat tettek a környék fellendüléséért és az utolsó napi bevételüket felajánlották az UNICEF programjainak támogatására.
"A Mariska ebben a működési formában (Tiszafüreden, Velünk, ebben a koncepcióban) bezár. Alig 3 év alatt megálmodtuk, megvalósítottuk és elismertté tettük a Mariskát, amivel feltettük Tiszafüredet, JNSZ megyét és a Tisza-tavat a modern gasztronómia országos térképére. Elértük, sőt túlteljesítettük a személyes és üzleti céljainkat, elégedettek és boldogok vagyunk, hogy maradéktalanul sikerült!" - írták pár napja egy Facebook posztban.
De, mint folytatják, új álmok jönnek, új célok és fontosabb ügyek, melyeket a következő 3-5 évben meg szeretnének valósítani. Ezért családilag úgy határoztak, hogy a Mariska kezét egy időre elengedik.
"Az utolsó napi bevételünket felajánlottuk az UNICEF programjainak támogatására. Az UNICEF vészhelyzeti alapja lehetővé teszi, hogy az egyre rendszeresebbé váló természeti katasztrófák (földrengés Marokkóban, áradás Líbiában) és elhúzódó válságok (éhínség kelet- Afrikában, háború Ukrajnában) esetén azonnal segítséget tudjon nyújtani az ott élő gyerekeknek."
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








