A volt bokszolót kábítószer birtoklása miatt keresik a rendőrök, ez szerepel a kiadott körözésben.
Döbbenet: alig maradt már jó szaki az országban, nincs kit hívni, ha beüt otthon a vészhelyzet
A magyarok harmada nem tud bejáratott, megbízható szakemberhez fordulni otthoni műszaki probléma vagy egyéb váratlan javítást, szerelést igénylő helyzet esetén. Míg honfitársaink közel fele (46%) csupán néhány szakterület kapcsán tud megfelelő mesterembert hívni. A 18-69 év közöttiek több mint kétötöde (44%) a zárlattól és elektromos problémáktól tart leginkább és szinte mindenki egyetért abban, hogy tűzkár, beázás, csőtörés és viharkár esetére érdemes lakásbiztosítást kötni – derül ki az Europ Assistance reprezentatív kutatásából.
A felmérés rámutat arra is, hogy főként a javítások magas díja, az esetleges sürgősségi felárak és a kiérkezés lassúsága jelent nehézséget, de a hozzá nem értő, kontár munkavégzéstől is sokan tartanak. Az Europ Assistance közelmúltban készített, átfogó kutatása egyebek mellett a magyar lakosság otthoni asszisztencia-szolgáltatásokkal kapcsolatos hozzáállását, preferenciáit, fogyasztói viselkedését is vizsgálta.
A zárlat és az elektromos problémák miatt aggódnak leginkább a magyarok
A kutatás szerint a 18-69 éves magyarok közel fele (44%) a zárlattal és a vészhelyzettel járó elektromos problémáktól tart leginkább. Emellett a lakosság harmada aggódik az azonnali javítást igénylő gázvezeték probléma, az elektronikai berendezések garanciaidőn túli meghibásodása, vagy a szennyvízkiömléssel járó dugulás okozta kellemetlenségek miatt. A bejárati zár meghibásodása és a napelempanel törése már jóval kevesebb fejtörést okoz, előbbit minden negyedik, utóbbit minden hetedik válaszadó jelölte meg potenciális kockázatként.
A magyarok többsége azt gondolja, hogy tűzkárra (92%), beázásra, csőtörésre (90%) és viharkárra (88%) érdemes lakásbiztosítást kötni. Tízből nyolc ember üvegkárra, míg közel négyötödük másnak okozott kár elhárítására is kötne felelősségbiztosítást. A dugulásból adódó szennyvízkiömlésre vonatkozó fedezetet a magyarok háromnegyede, a háztartási berendezések garanciaidőn túli meghibásodását viszont már csak 60 százalékuk vonná be a lakásbiztosításába.
A lakosság harmadának nincs bejáratott szakembere otthoni műszaki probléma elhárítására
A kutatás ugyanakkor arra is rámutat, hogy a lakosság felével nem fordult még elő olyan azonnali segítségnyújtást igénylő otthoni káresemény, ahol szakemberre lett volna szükség. Amikor viszont mégis megtörténik a baj, sokan nehézségekbe ütköznek. A magyarok csupán ötödének van ugyanis minden otthoni szerelésre, műszaki probléma elhárítására bejáratott, megbízható mesterembere, 46 százalékuk pedig a lehetséges meghibásodások egy bizonyos körére tud szakembert hívni. Minden harmadik magyarnak viszont egyáltalán nincs állandó segítsége és minden otthonában adódó hibaelhárítás esetén keresnie kell a megfelelő iparost.
A szolgáltatás ára, a kiérkezés gyorsasága és a munka minősége is gondot okoz
Több esetben ütköztek akadályba azok, akiknél már előfordult valamilyen segítségnyújtási igény az otthonukban. Tízből öt magyar nehézségként jelölte meg a szolgáltatások áraival, esetleges sürgősségi felárakkal és a tényleges kiérkezés gyorsaságával kapcsolatos problémákat.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az érintettek közel felének (47%) gondot okoz emellett a megfelelő szakember megtalálása, a válaszadók 45 százalékának nehézséget jelent a minőségi szolgáltatók felkutatása és a „kontár munka” elkerülése, 40 százalékuk pedig arról számolt be, hogy problémás a szakember elérése telefonon vagy üzenetben.
Sok esetben a rossz minőségben elvégzett munka is gondot okoz. Az otthonukban segítségre szorulók közül tízből öt magyar tapasztalt a szakipari mesterek részéről legalább néhányszor gyenge minőségű munkát. Az érintettek 8 százalékával rendszeresen előfordul, hogy a kihívott szakember nem megfelelő munkát végez.
Kárelhárítás gyorsan, megbízható szakemberekkel
„A lakosság közel 56 százaléka kockázatosnak tartja, ha valaki lakásbiztosítás nélkül él, és a többség (87%) hasznosnak ítéli meg az otthoni asszisztencia szolgáltatásokat. Ennek ellenére a válaszadók mindössze 22 százaléka rendelkezik jelenleg ilyen jellegű védelemmel. A kutatás ugyanakkor rávilágít, hogy a megkérdezettek szerint a legvonzóbb otthoni asszisztencia szolgáltatás a társaságunknál is elérhető 0-24 órában hívható segítség, a garantált, ellenőrzött szakemberek gyors kiküldése és a villanyszerelési vészelhárítás. A háztartási vészhelyzetek mellett továbbá az otthoni elektromos és szórakoztatóeszközök, vagy akár a hordozható számítástechnikai eszközök garanciaidőn túli meghibásodása esetén is segítséget nyújtunk” – mondta Timár Gábor Szabolcs, az Europ Assistance operációs vezetője.
Eldőlni látszik, ez lesz Esterházy Péter egykori otthonával: korábban eladták volna a legendás házat
Az Emőd utcai ingatlant Óbuda önkormányzata vásárolta meg, miután Esterházy fia eladásra hirdette azt.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








