Az Otthon Start Program jelentősen átrajzolja a hazai lakáspiac hagyományos árviszonyait, különösen a panellakások és az új építésű ingatlanok között.
Cicciolina áruba bocsátja római lakását. Az ingatlan egy társasházban található a Via Cassián, Róma északi részén.A színésznő elmondta, két éve nincs bevétele, de kiadásai eközben is voltak, most ezért döntött a lakásának eladása mellett.
Nagyon nehéz helyzetbe került Staller Ilona, a világhírű színésznő: római lakásának ára már nem éri el a négyzetméterenkénti egymillió forintot. Cicciolina most úgy döntött, áruba bocsátja az ingatlant - írja a Bors.
Az ár 231 ezer euró (86 millió forint) ennyiért már megvásárolható Staller Ilona római 130 négyzetméteres lakása. Az ingatlan egy társasházban található a Via Cassián, Róma északi részén. A lakás egy nappaliból, két hálószobából, két fürdőszobából és egy konyhából áll, és egy tágas terasz, valamint a kertben egy úszómedence is tartozik hozzá.
A művésznő egy olasz lapnak azt mondta: a járvány miatt két éve nincs bevétele, de kiadásai eközben is voltak, és most ezért döntött a lakásának eladása mellett.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








