Előrefizetős áramszolgáltatás indított a magyar árampiacon az E.ON. A korábban csak védendő státuszban lévő fogyasztók által igényelhető előrefizetős mérőórákat ezt követően térítés ellenében a társaság bármelyik ügyfele számára felszereli. A speciális mérőórákat elsősorban bérlakásokba, nyaralókba ajánlják.
A német hátterű energiaszolgáltató Magyarországon először kínál előrefizetős mérőórákat a fogyasztók szélesebb körének. Korábban csak az ún. védendő státuszban lévő fogyasztók igényelhettek előrefizetős mérőórát. A rendszer lényege, hogy az adott fogyasztói helyen csak az előre kifizetett energiamennyiség mértékéig lehetséges a fogyasztás, ezt követően - az újabb feltöltésig - lekapcsol az óra.
Nemrég a KDNP indítványozta az előrefizetős mérőórák elterjesztését a nehéz anyagi helyzetben lévő fogyasztói csoportok számára, a kisebbik kormányzó párt álláspontja szerint ugyanis e speciális mérőórákkal biztosítani lehet az áramvételezés lehetőségét, és emellett meg lehet akadályozni a tartozások felhatalmazását. A családsegítő szolgálatok alapvetően támogatják ezt a kezdeményezést. Nemrég Monoron egy másik szolgáltató kezdeményezésére kb. 50 ilyen órát szereltek fel korábban fizetési nehézségekkel rendelkező fogyasztók esetében.
Az E.ON a mai bejelentés értelmében bármelyik árampiaci fogyasztója számára elérhetővé tette az előrefizetős mérőórák használatát. A szolgáltató térítés ellenében szerelteti fel a speciális mérőórákat. A szolgáltatást elsősorban bérlakásokba, illetve időszakosan használt épületekbe, például nyaralókba ajánlja a társaság. A feltöltős mobiltelefonokhoz hasonló szolgáltatásban jelenleg 600 feltöltőpont áll rendelkezésre a fogyasztók számára, amelyek között újságárusok és élelmiszerüzletek is megtalálhatók.
A védendő fogyasztók számára továbbra is térítésmentesen szereli fel az előrefizetős mérőárakat az E.ON.
Óriási leállást jelentettek be az államigazgatásban: erről mindenki tudjon, aki ügyeket akar intézni
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








