A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének (PSZÁF) december 10-én kelt határozata szerint a PSZÁF engedélyezte a Pannon Takarékszövetkezet bankká történő átalakítását.
A komáromi székhelyű Pannon Takarékszövetkezet számára a PSZÁF engedélyezte, hogy a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény vonatkozó bekezdésében meghatározott bankként működjön tovább Pannon Takarék Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság elnevezéssel.
A kicsivel több mint kétmilliárd forint jegyzett tőkével, Hartmann Imre igazgatósági elnöksége mellett működő társaság a továbbiakban betétgyűjtést, hitel és pénzkölcsön-nyújtást, pénzügyi lízinget, pénzforgalmi szolgáltatásokat egyaránt végezhet, kezességet és bankgaranciát vállalhat, valutával és devizával (kivéve a pénzváltó tevékenységet), váltóval, csekkel kereskedelmi tevékenységet végezhet, pénzügyi szolgáltatásokat közvetíthet és letéti ill. széfszolgáltatásokat végezhet.
Az elmúlt években elindult folyamatként nagyra nőtt takarékszövetkezetek alakulnak át bankká, elég csak a 2007-ben alakult Kinizsi Bankra, a 2008-ban alakult Mohács Takarékbankra és a 2009-ben létrejövő DRB Dél-dunántúli Regionális Bankra gondolni. E sor ezúttal a Pannon Takarék Bankkal bővült.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








