Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Ezentúl béren kívüli juttatásokat is biztosít alkalmazottainak az Euronics. Idén a cég több százmillió forintot költ erre a célra.
Az Euronics Műszaki Áruházlánc januártól bevezette a cafeteria-rendszert, és idén bruttó 440 millió forintot költ béren kívüli juttatásokra. Az üzletvezetőknek és a szakértői gárdának év elején 50-100 000 forint-os ajándékkártya is jár, emellett az új rendszer egy főre nézve havonta átlagosan több mint 30 000 forint béren kívüli juttatást oszt szét.
A cég úgy döntött, hogy 2018-ban bruttó 440 millió forint értékben (átlagosan havi bruttó 33 455 Ft/fő) béren kívüli juttatásokkal is értékeli dolgozói munkáját, illetve hűségét, és bevezeti a cafeteria-rendszert. Az üzletlánc munkatársai pénzbeli juttatásra, SZÉP Kártyára, kulturális vagy sporteseményekre szóló belépőre, valamint ajándékkártyára számíthatnak az újévben. Emellett januárban az üzletvezetők teljesítményét 100 000 forint, a szakértői gárdát pedig 50 000 forint értékű ajándékkártyával is megjutalmazta a vállalat összesen közel bruttó 40 millió forint értékben.
A Blokkk.com kiskereskedelmi szakportál friss rangsora alapján az Euronics a 3. helyen áll az egy főre jutó bruttó keresetek rangsorában, és a lista alapján ők fordítják az árrés legnagyobb hányadát (59%) a bérekre. Mindemellett a cég teljesítményarányos fizetést kínál, így a legjobb értékesítő kollégák akár az alapbérük másfél-kétszeresét is hazavihetik havonta.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








