Nemcsak a belvárosban szaladtak el az árak: a Városliget mellett is turistákra szabott összegekkel találkozni a karácsonyi vásárban.
Mostanában általánosságban emelkednek a banki kamatok, azonban nem csak a pénzintézetek hitelei drágulnak: a Diákhitel Központ honlapján szereplő információ szerint július 1-től több mint duplájára emelkedik a Diákhitel1 konstrukció kamata.
Az elmúlt hetekben több alkalommal is emelte a jegybank a kamatot, most pedig úgy tűnik, ez már nem csak a lakossági hitelekbe gyűrűzött be, hanem a diákhitelnél is kamatemelés lesz. Július 1-től a szabad felhasználású diákhitel1 kamata 1,99%-ról 4,99%-ra nő. Erről egyelőre csak apró betűs résként tájékoztatnak a Diákhitel Központ Zrt. honlapján, amit viszonylag nehéz észrevenni.
A diákhitelek kamatát félévente emelhetik, azonban ezt legkésőbb az új kamat bevezetése előtt egy héttel kötelező a Diákhitel Központnak napilapokban, valamint a saját honlapján közzé tenni. Ez egyelőre nem történt meg, legalábbis a honlapon nem hirdetik még a kamatemelést.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








