A Hévízi-csatornában egyre több trópusi halfaj jelenik meg, amelyek közül néhány már alkalmazkodott a hűvösebb körülményekhez és a Kis-Balatonba is eljutott.
Május 9-én, az Akváriumban rendezi a Portfolio Csoport a GEN Z Fest-et: a rendezvényen egyik pontjaként fiatal vállalkozók pitchelhetik ötleteiket a mentoroknak: Fränk Barbarának, Jendrolovics Máténak, és Sárospataki Albertnek. Figyelem! A jelentkezés hamarosan zárul!
Folytatódik a Portfolio Z generációsoknak szánt programsorozata: a GEN Z Fest-en arra keressük a választ a fiatalokkal együtt, hogy hogyan tudnak egyszerre pénzügyileg tudatos döntéseket hozni, vigyázni a környezetre, és felkészülni a jövőbeli kihívásokra. A tavalyi két alkalomhoz hasonlóan most is interaktív módon vizsgálják az előadók a Z generációsok életkezdési lehetőségeit.
A GEN Z Fest keretén belül egy különleges startup-és ötletversenyre is sor kerül: május 9-én az Akváriumban pitchelheted mentorainknak a vállalkozásötleted. Ha 18 és 28 év közötti vagy, hozd el az ötleted a Delfinek között c. programra, és bármilyen probléma is merült fel a vállalkozásod kapcsán, kérj segítséget a mentoroktól.
A brand kialakításában és fejlesztésében, kommunikációs és fejlesztési kérdésekben, de marketingstratégiával és folyamatmenedzsmenttel kapcsolatos problémákban is segítséget kaphatsz
Fränk Barbarától, a Compact TV vezető producerétől, Jendrolovics Mátétól, az Intuitech vezérigazgatójától és Sárospataki Alberttől, a Billingo alapító-vezérigazgatójától.
A pitch során 15 perced lesz, hogy közönség előtt előadd vállalkozásötletedet a mentoroknak, és a problémáiddal, kérdéseiddel kapcsolatban tanácsot kérj tőlük. Jelentkezni május 3. éjfélig lehet, kattints ide a részletekért!
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








